اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

"میدانم هنوزهم به گذشته ها فکرمیکنی"

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶ ب.ظ

۹۳/۱۰/۱۱
اهورا ...

نظرات  (۱۶)

۱۱ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۸ محصل عشق
بسیار زیبا و عالی...
پاسخ:
ممنون از لطفت
۱۲ دی ۹۳ ، ۰۱:۳۴ تک نویسی...
کجایی شعله فروزان...؟
ای "غسال" با نـــاز بشـــور که نــــازکش نـــــداشتم . . .
با اشک بشور میدانم انانکه میگفتند دوستت دارم حتی یه بارهم برایم اشک نمیریزند ....
غسال...!!
ناخنهایت راکوتاه کن, بدنم زخمیست اوکه رحم نکرد تومداراکن...


برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
پاسخ:
:(
خاطرات یعنی گذشته هنوز نگذشته ..
پاسخ:
آره واقعا........
۱۲ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۰ محصل عشق
با افتحار لینک شدید
پاسخ:
شما هم لینکید
...

پشت دست قلبم را داغ میکنم

که درب را برای هرکس باز نکند .......... simah
سلام

با این رفت و آمد دشوار میسازیم......چاره ای نیست . :)
پاسخ:
سلام
بلاگفا دیگه.....
بازهم ممنون از معرفتی ک ب خرج دادید
سلام
بهترین آدم های زندگی همان هایی هستند که وقتی کنارشان مینشینی چایی ات سرد میشود، ولی دلت گرم. روزتون پر از شادی و شادکامی
خاطرات یعنی بخشی از زندگی که همیشه جاریست چه خوب و چه بد
پاسخ:
سلام سید
بله همینطوره واقعا
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۹ کمی بودن ...
من ازت خاطره دارم ......خاطره دردکمی نسیت...
پاسخ:
عجب....
امان از خاطرات
با تو
من پنجره ای از خود تا خورشیدم
بی تو
من در خطر و خاطره سرگردانم ...
شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی
آوای تو می خواندم از لایتـناهی
آوای تو می آردَم از شوق به پرواز
شب ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی
امواج نوای تو به من می رسد از دور
دریایی و من ، تشنه ی مهر تو ، چو ماهی
دیدار تو گر صبح ابد هم دهَدَم دست
من سرخوشم از لذتِ این چشم به راهی ..
بماند که بی بهانه رفتی و
هیچ سخاوتی در کار نبود
بماند که بی اعتنا به حقوق بشر
مرا در بند چشمانت کرده ای
بماند که بعد از تو،
حتی قناری ها هم بهانه گیر شده اند
و شمعدانی
لب به آب نمی زند ...
اصلا بماند
که با رفتنت
ستاره ها بی ماه مانده اند ...
این ها همه بمانند
می شود ببوسمت ؟
همین الان ؟
همین جا ؟
پاسخ:
ممنون از نظراتتون دوست عزیز:)
بسیارزیبا..
پاسخ:
ممنون:)
ممنون از حضورتون بااحترام لینک شدین ...
امید است شاهد نظرمجددتون باشیم
التماس دعا
پاسخ:
ممنون از لطفتون
شما هم لینکید دوست عزیز
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
مثل شهر که بروی گسل زلزله هاست
فاضل نطری
پاسخ:
بسیار زیبا....
خداوندا..

به دل نگیر اگر گاهی
زبانم از شکرت باز می ایستد !!...
تقصیری ندارد...
قاصر است
کم می آورد در برابر بزرگی ات...
لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت
در دلم اما همیشه

ذکر خیرت جاریست !!...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">