اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

مدعی نباشیم!

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ

۹۳/۱۰/۰۶
اهورا ...

نظرات  (۲۱)

سلام داداش خوبی؟
من چند باری سر زدم کامنتم گذاشتم دیدم جواب نمیدی گفتم شاید با ما حال نمیکنی :))

شوخی کردم من همیشه هستم وبلاگ قشنگتم میخونم فقط بعضی وقتا چراغ خاموش کار میکنم یه مشکلی هم هست تو قسمت لینک هام وبلاگ هایی که آخرشون blog.ir خود به خود حذف میشن
پاسخ:
سلام مهران
خوبم قربونت
نه بابا این چندوقته خیلی درگیر بودم جون داداش شرمندتم
بلاگفا هم که خیلی اذیت کرده این چندوقته
ممنون از لطفت:)
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۱۴ ریش قرمز
زیبا [گل]
پاسخ:
:)
با درودی به خانه می آیی و با بدرودی خانه را ترک می گویی. ای سازنده! لحظه ی عمر من به جز فاصله ی میان این درود و بدرود نیست… احمد شاملو
سلام به رفیق همیشه با مرامم خوبی اهورای مهربان؟من واقعا شرمنده هستم که نمیتونم سر بزنم
لپ تاپم هم دچار مشکل شده بود الان درست شده به زودی آپ میکنم
پست هات همیشه بی نظیر و خاص هست
سلامت باشی رفیق خوبم
پاسخ:
سلام مسیح گل
 قربونت خیلی وقته منتظرتم
فکرکردم ماروفراموش کردی اقا
ممنون از اینکه مارومدنظر داشتی
یاعلی
این دنیا را به آنانی هدیه میکنم که

به خیالشان دنیا فقط برای آنهاست

ولی برای تو آسمان را آرزو میکنم که همیشه مانند دلت زیباست
پاسخ:
ممنون از لطفت:)
گاه برای ساختن باید ویران کرد
گاه برای داشتن باید گذشت
و گاه در اوج تمنا باید نخواست .!
پاسخ:
وچقدر سخت است
در اوج تمنا  نخواستن
دوست خوبی نیست “دنیـــــــا” ، ناباب است .....
معتادت می کند به “هیچ” ، گــرفتار که شدی ، رهایت می کند در”مـــرگ” !
هیـــسـ

این بازی عادلانه نیستـــ …..

این زندگی همه اش مار بــود...

پلّه هایش کجـــــاستـــ…؟؟؟
پاسخ:
این کامنت عادلانه نیست
ناشکریه ی کم
ببخشیدالبته
دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند.
اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری.
پاسخ:
چشم
ازدردهای کوچک است که آدم هامی نالند..
ضربه اگرسهمگین باشد...
درداگربزرگ باشد...
آدم خودش لال می شود....
"فروغ فرحزاد"
۰۷ دی ۹۳ ، ۰۱:۰۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عجب

پس یجورایی حیف نه؟
پاسخ:
بعله....
حیف
سلام
با مطلب "سوال" به روزم.
شماهم دعوتید.

گاهی باید کسانی را از گذشته مان فراموش کنیم

به یک دلیل ساده:

آنها به آینده مان تعلق ندارند....
پاسخ:
عالی.....
ممنون از حضورسبزت دوست عزیزم
دیشب

تمامـِ سهمـِ سالَـمـ را

گریـہ کردمـ

حالا مـَن مانده امـ و

یه سال خشکسالی . .
.
پاسخ:
:(
★گـــــوش کـــــن ... !

خـــــامـــوشــ ـهـــا گـــــویــــا تــرند ...

در خمـــــوشی هــــای من فــــریــــادهـــــاستـــ ...

" فــــریدون مشیـــری "
همیشه با کسی درد دل کنید که دو چیز داشته باشد:
یکی "درد" و دیگری "دل"
غیر از این باشد به تو می خندد...
طعم تلخ سیگار را دوست دارم!!!
تلخ مثل اخرین بوسه ی لعنتی ما...
تلخ مثل اخرین دروغ تو...که باز هم همو میبینیم
تلخ مثل نبودنت!!!!

ممنون از حضورت و منتظر حضور دوبارت با نظرات زیبات

brokenangel.blog.ir
پاسخ:
ممنون رضاجون
چشم داداش حتما
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۶ امین کوهرو
سلام علیکم. خدا قوت.
از عوارض نوشابه چه میدانید؟! روغن نباتی مصرفی ما باعث چه بیماری هایی می شود؟!
اگر سخنرانی های دکتر روازاده را گوش دهید، مطمئنا برنامه غذایی خود را تغییر خواهید داد...
در "نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی حاتم" منتظر حضورتان هستیم.
http://eghtesadmoghavematy.blog.ir/
یـ علی مدد ـا
پاسخ:
ممنون تمایل ندارم
شما هیچ وقت فراموش نمیشی رفیق خوبم
آپم اهورا جان مایل بودی یه سر بزن :)
پاسخ:
چشم حتما خدمت میرسم:)
سلام
خیلی زیباست
آفرین ...
پاسخ:
سلام
ممنون دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">