اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

انکار...

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

یه روز یه استاد فلسفه میاد سر کلاس و به دانشجوهاش میگه:

امروزمیخوام ازتون امتحان بگیرم ببینم درسهایی روکه تا حالابهتون دادمو

خوب یادگرفتین یا نه…!

بعد یه صندلی میاره و میذاره جلوی کلاس و به دانشجوها میگه:

با توجه به مطالبی که من تا به امروز بهتون درس دادم، ثابت کنید که این صندلی وجود نداره؟!

دانشجوها به هم نگاه کردن و همه شروع کردن به نوشتن روی برگه…

بعد از چند لحظه یکی از دانشجوها برگه شو داد و از کلاس خارج شد…

روزی که نمره ها اعلام شده بود، بالاترین نمره رو همون دانشجو گرفته بود

اون فقط رو برگه اش یه جمله نوشته بود:

کدوم صندلی ؟


۹۳/۰۷/۰۴
اهورا ...

نظرات  (۴۵)

برایِ تــــو می نویسم


می رومـــ و پشتـــــ خواهمـــ کــرد به تمـــامیِ تپشــهایِ این دقایــــق

دل خواهمــ کَنـد

بی تـــــو خواهمــ زیـستـــــ

گوش خواهــمــ سپـرد

فریــاد خواهمــ شد

مهربان نخواهمــ بـود ،

دل نخواهمــ سپرد

آرامـــــتر که شدمــ


بــــــی تــــــو خواهمــ مــــــرد ....
به سلامتی همه خوبا
گلچینا
خسته ها
مشتیا
با ادبا
با مراما
سینه سوخته ها
به دردبخورا
جیگر دارا
کسایی که روز قیامت فقط زمین ازشون شاکیه
اونم فقط به خاطر سنگینی معرفتشونه ...
تقدیم به دوستی که تمام این خصوصیات رو داره....
روی دیوار

روی سایه ایـــــ که به جا مانده از تو

چشــــم می کشم و دهانی که بخندد

به این همه تنهایی و انتـــظار ...

این خانه بعد از تو فقـــــط دیوار استـــــ

و تکه ذغالی که خطــــ می کشد

نیامدنتـــــــــ را ...........
مـن بـر عکـس خیلـى هـا ...

■ اخــلاقـم سَـ✗ـگ نیــس

■ رفتـــارم تَــ✗ــک نیــــس

■ امثــــالــــم کـَ✗ـم نیــس

■ فــــازم غَــ✗ــم نیـــــــس

■ صـــــــدام بَــ✗ـــم نیـــس

■ کمــــرم خَــ✗ــم نیــــــس

■ حــــرفــــام سَـ✗ـم نیــس

■ چشــــام نَـــ✗ــم نیـــــس

■ مـــن خـــ✗ـاص نیســـــتم

■ آس و پـــــ✗ـاس نیستــــم

■✓ دنبـــال ✗مخاطـــب خــــاص✗ نیستــــم ✓■.
تعــﻬـﺪ ﺩﺍﺷﺘــﻦ، ﻗــﺸﻨﮕــﻪ !!
ﺣﺘـــﯽ ﺗﻌﻠــﻖ ﺩﺍﺷﺘﻦ !
ﺍﯾﻨﮑـﻪ ﺑﺪﻭﻧــﯽ ﻣـــﺎﻝ ﮐﺴــﯽ ﻫﺴﺘــﯽ
ﺳــﻬـﻢ ﮐﺴــﯽ ﻫﺴﺘــﯽ
ﻭ ﺍﻭﻧـــﻢ ﻣـــﺎﻝ ﺗـــﻮﺋـــﻪ
ﺣـــﻖ ﺗـــﻮﺋــﻪ
ﻣﻬـــﻢ ﻧﯿــﺲ ﺍﯾﻦ ﺗﻌــﻬـﺪ ﺍﻣـﻀــﺎﺀ ﺑﺸــﻪ
ﺗـــﻮ ﯾﻪ ﮐـــﺎﻏـﺬ ﭘــﺎﺭﻩ !
ﺍﺻـــﻠﺶ ﺟـــﺎﯼ ﺩﯾﮕــﻪ ﺳَﻨَــﺪ ﺧﻮﺭﺩﻩ
ﺗﻮﯼ ﺩﻻﺗــــــــــﻮﻥ ….....
پاسخ:
ممنون مسعود عزیز:)
آفرین به هوشش ...
پاسخ:
ذهن باز....
بـعضـی آدم هـا را نـمیشـود داشـت !

فقـط مـیشـود یـک جـور خـاصـی دوستـشـان داشـت !

بـعضـی آدم هـا اصـلا بـرای ایـن نـیستـنـد ،

کـه بـرای تـو بـاشنـد یـا تـو بـرای آن هـا !

اصـلا بـه آخـرش فکـر نـمـی کنـی .. .

آنهـا بـرای ایـننـد کـه دوستـشـان بـداری ،

آن هـم نـه دوسـت داشتـن مـعمـولـی نـه حتـی عـشـق !

یـک جـور خـاصـی دوسـت داشتـن کـه اصـلا هـم کـم نـیسـت ..!

ایـن آدم هـا حتـی وقتـی کـه دیگـر نـیستنـد هـم ،

در کنـج دلـت تـا ابـد یـک جـور خـاصی دوسـت داشتـه خـواهنـد شـد .....
دردم ایــــن نـــیـسـت
کـــــه او عــــاشــــق نـــیــسـت ،
دردم ایــــن نــیــسـت
کــــــــه مــعــشـــوق مــن از عــشــق تـهــی اسـت
دردم ایــــــن است
کــــــه بــــا دیـــــدن ایـــــن ســردی هــــا
مـــــن چـــــرا دل بـــســتــم..........
غمگینم...


همانند دلقکی که روی صحنه


چشمش به عشقش افتاد


که با معشوقش به او میخندیدند....!..
پاسخ:
شرمنده کردی مسعود جون....
چاکریم
سلام مرسی از حضورت با افتخار لینک شدی
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
شما هم لینکید
من مـانده ام و 16 جــلد لـغـتـنامه کـه هیچـکـدام از واژه هــایـشان

مــترادف * دلـتنگــــی * نمیـــشود …

کاش دهخدا میـدانسـت دلـتنگــــی درد دارد … نه معـــــنــــــا
پاسخ:
عجب....
ممنون از نظرات زیباتون:)
گاهــــی دلـــــم
تـفــــــریح نـاسـالـم می خــــــواهد
مثــــــل فـکــر کـــــــردن بـه تـــــــو
آن هــــــم ایــــن وقـــــت شـــــب
در خــیابان ..... بـا پـای بــرهـنـه.... زیـــرِ بـاران!!!
گاهی در زندگی
آدم باید تــاوان بده
تــاوان یه اتفاق ، یه تصمیم ، یه تردید
شاید این تــاوان به وسعت تمام طول زندگی باشه !!!!
باوَر کُنـ میشَود گریه کَرد [:'(]!
|
بدونـ اینکهـ کَسی بفَهمَد [:|]!
|
میشوَد دل شکَستـ [:(]!
|
بدون اینکهـ صداییـ بیایَد [:|]!
|
مَیشود خَندید [:)]!
|
وَقتی دَر غَمگین تَرین لحَظاتی [:|]!
|
میشَود عاشق شُد [♥]!
|
حَتی وَقتی بچه ایـ بیش نیستی [:|]!
|
وَ میشَود فَریـآد زَد [o.O]!
|
حَتی وَقتی سُکوتـ کرده ایـ [:|]...




عزیزم ممنون که سر زدی.با افتخار لینک شدی
پاسخ:
ممنون از لطفتون خواهر عزیز
یاعلی
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عجب

چ خلاق بوده!
پاسخ:
بعله...
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

عاقا یه سوال فلسفی:

عایا عکس به متن ربط دارد؟
پاسخ:
 سلام
بلی 
البته فقط یه کم عمیقه دقت لازم داره....میدونی!!!
عشق یک چرخه است:

وقتی عاشق می شوید، صدمه می بینید.

وقتی صدمه می بینید، متنفر می شوید. .....وقتی متنفر می شوید، سعی می کنید فراموش کنید.

وقتی سعی می کنید فراموش کنید، دل تنگ می شوید.

وقتی دل تنگ می شوید...

در نهایت دوباره عاشق می شوید.....
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۶ **رویای خیس**
سلام [لبخند]


*******************
چه سخت و چه زیباست **
در عین تنهایی وبیکسی **
یار وغار و همدم **
دیگران باشی.**
********************
پاسخ:
سلام:)
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۷ **رویای خیس**
***********************
اندازه دوست داشتن مهم نیست**
کیفیتش مهمه همیشه **
یک دونه دوست داشته باش**
ولی مـردونه .**

***********************
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۷ **رویای خیس**
************************
ای کاش رفاقت آدما **
مثل رفاقت چشم و دست بود**
وقتی دست زخمی میشد **
چشم گریه میکرد**
و وقتی چشم گریه میکرد **
دست اشکاشو پاک میکرد.**
************************

۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۸ **رویای خیس**
********************************
هنگامی که در زندگی اوج میگیری**
دوستانت می فهمند تو چه کسی بودی**
اما هنگامی که در زندگی**
به زمین می خوری آنوقت تو میفهمی که**
دوستانت چه کسانی بودند . !**
********************************

۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۰ **رویای خیس**
*****************************
قرار نیست در کاری عالی باشید **
تا آن را شروع کنیدقرار است آن را **
شروع کنید تا در آن کار عالی شوید .**

*****************************
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۱ **رویای خیس**
***************************
گاهی اوقات مجبوریم بپذیریم**
بعضی از آدم ها فقط می توانند**
در قلبمان بمانند نه در زندگیمان.**

***************************
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۶:۳۱ احمد داعی
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام بزرگــــــــــوار




رسول اکرم صلى الله علیه و آله :

أَلا اُخبِرُکُم بِأَهلِ النّارِ؟ کُلُّ عُتُلٍّ جَوّاظٍ مُستَکبِرٍ؛
آیا شما را از اهل دوزخ آگاه نکنم؟ هر درشتخوىِ خشنِ متکبّر.

کتاب العین،ج6،ص170



-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------

با مطــــــلـــــب آفت تکبر و غرور به روزم

-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------





عاقبت بخیر بشید انشالله
پاسخ:
موفق باشید من دیگه خدمت شما نمی رسم.....
سلام وب شما هم عالیه با افتخار لینک شدین
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفت:)
رفیقم اومده خونمون! وضو گرفته میخواد نماز بخونه!می پرسه قبله کدوم طرفه؟!

میگم:میخوای نماز بخونی؟! میگه: پـَـ نـَـ پـَـ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم!

رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟

گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم ,اومدم خودمو معرفی کنم!

پاسخ:
:)
برنامه روزانه

1. از خواب بیدار میشم

2. سوار لامبورگینیم میشم

3. میرم سر کار

4. عصر با عشقم میرم بیرون

منم همین کارا رو میکنم ولی به این ترتیب :

2

3

4
۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۰ مسافر88 آرام
سلام
عذرخواهم به جهت تاخیر

ولی ذهن پویا و شفافی داشته
مرحبا

دعامون کنین تا ذهنمون خدایی باشه و راحت درک کنیم

اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
وعلیکم السلام
محتاجیم به دعای خیرتان
من خودم را زندگی میکنم

و برایم مهم نیست چگونه قضاوت می شوم ...

چه انتظاری از مردم داری ؟؟؟

آنها حتی پشت سر خدا هم حرف می زنند...!!!!
پاسخ:
عجب....
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۴ عـــطـش ...
سلام
رفاقت به سبک حبیب «11»
به روز شد
"نامه ی امام به حبیب ..."

التماس دعا
یاعلی
من اگه بودم میگفتم:استادصندلی قرمزه رومیگین خخخخ
نگاه خسته ی ما را چه خوب می فهمید

دل شکسته ی ما را چه خوب می فهمید

در این زمان که نگفتن صلاح و چاره ی ماست

دهان بسته ی ما را چه خوب می فهمید
همیشه دوست داشتم ابر باشم!!!

چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش میگیره

جلوی همه گریه کنه!!!
کجاى دنیام...؟؟؟

کجاى دنیا ایستاده ام؛

که دیگر نه آفتاب گرمم میکند

و نه مهتاب سرد...

کجاى دنیا نشسته ام؛

که دیگر نه دیوان شاملو آرامم میکند

و نه لیوان مقعر...

نمیدانم کجا هستم

هر کجاى دنیا هستم گویى یک نفر...

دار و ندارم را با خود به یغما برده است!

دیگر کمتر اشـــک می ریزم ...

دارم بُزرگ میــشوم یا سنـــــگ ...؟!

نمی دانم ..!
ــــــــــــــــــــــ
باید باور کنیم

تنهایی

تلخ ترین بهای بودن نیست...

چیزهای بدتری هم هست

دله شکسته...
براووووو

ممنونم اهورا

برای دعوت به اندیشه های نابت

مطالبت همه عالی و پر معناست

وزیباتر به اشتراک گذاشتن اینهاست

درود بر

مهربانیت
پاسخ:
خواهش میکنم
شما لطف دارید
:)
چه طوری دوستم؟با مهر ماه و درس و مدرسه ش چی کارا می کنی؟
یه چیزی رو بگم؟خدایی دارم راست میگم...دلم برات تنگ شده بود!
گفتم بگم که حداقل در حد یه نظر یه یادتم.موفق باشی.
پاسخ:
سلام خواهر
والله ما بچه مدرسه ای نیستیم
دانشگاهم خووبه.....
ممنون از لطفتون بزرگوار
خیلی باحال بود
یه جایی شنیدم که بیل گیتس
همیشه سخت ترین کارا رو به تنبل ترین ادما میده چون همیشه اسون ترین راهو پیدا میکنن


موفق باشین :)
پاسخ:
ممنون:)

دیروزها کسی را دوست داشتی ...
این روزها دلتنگی ...
تنهایی ...
تمام عمر ما به همین سادگی گذشت !


مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید “کیستی ؟”
شاید او حتی بگوید “لایق من نیستی”
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم

چه ذهن گشاده ای!
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۵ دورتر از من
اندوه تو شد وارد کاشانه‌ام امشب .. مهمان عزیز آمده در خانه‌ام امشب .. در خانه‌ام امشب
صد شکر خدا را که نشسته‌ست به شادی .. گنج غمت اندر دل ویرانه‌ام امشب .. دل ویرانه‌ام امشب

ترسم که سر کوی تو را سیل بگیرد .. ای بی‌خبر از گریه مستانه‌ام امشب
از من بگریزید که می‌خورده‌ام امشب .. با من منشینید که دیوانه‌ام امشب
یک جرعه از آن مست کند هر دو جهان را .. چیزی که لبت ریخت به پیمانه‌ام امشب

تا بر سر من بگذرد آن یار قدیمی .. خاک قدم محرم و بیگانه‌ام امشب
از من بگریزید که می‌خورده‌ام امشب .. با من منشینید که دیوانه‌ام امشب
یک جرعه از آن مست کند هر دو جهان .. را چیزی که لبت ریخت به پیمانه‌ام امشب
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۷ محدثه انصاری
چه جالب من داشتم کلی فکر میکردم که اون دانشجو چه جوابی داده..... گاهی وقتا با یه جمله ی ساده میشه خیلی چیزا به دست اورد
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۶ آوا غفاری
خیلی قشنگ بود
بهترین حرفو زد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">