اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

دیدمثبت....

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ

درکتاب خاطرات نلسون ماندلاآمده:فرق من وزندانبانم رامیدانی؟

زمانی که پنجره کوچک سلولم را بازمی کند،اوتاریکی وغم رامی بیند،

ومن روشنایی وامید را...

۹۳/۰۶/۱۹
اهورا ...

نظرات  (۴۴)

۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۸ **رویای خیس**
سلام [لبخند]


** دگر خسته ام از دو رویی آدمها **


** دلم سلامی از دوستی میخواهم که **


** از لبانش جز صداقت چیزی نشنوم.**
پاسخ:
سلام...
:(
حقیقت مانند دریا است که چون نمک آب دریا زیاد است تشنگی را رفع نمی کند. اگر حقیقت آدمی تحریف شود مثل آب شور دریا خواهد بود که تشنگی اش را رفع نخواهد کرد. فردریش نیچه

خطر خوشبختی در این است که آدمی در هنگام خوشبختی هر سرنوشتی را می پذیرد و هرکسی را نیز. فردریش نیچه
[گل]
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۰۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
+
پاسخ:
سلام:)
عالی
پاسخ:
ممنون
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۹ کرگدن دل نازک
کاش این کهنه خیال

همچنان باشد و باشد

تا من

پرکنم مانده این سالی چند
پاسخ:
ممنون از لطفتون
خیلی قشنگ بود...

ادم نمیدونه که بگه بیچاره نلسون یا بیچاره زندانبان!!!

.
.
.
خدایا...

باران از تو، دو پای آماده از من...

بیا با هم قدم بزنیم.

خدایا...

نگاهم کن، به دلگرمی نگاه تو باران میخواهم...

میخواهم اشک هایم حلقه بزند در اشک های تو.


چه کنم که دلبسته پرسه زدن در همین کوچه های بن بست شدم...

ولی این بار میخواهم تا ته دنیا با تو قدم بزنم.

خدایا مرا هم قدم خودت کن...
پاسخ:
ممنون خورشید عزیز:)
بح بح ب این میگن دید مثبت واقعی... من آپــــــــــــــــــــــــــــــــم هاااا.....
پاسخ:
:)
بله...چشم
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۴۱ منتظران ظهور
تا نبینم رخ زیبای تو را مهدی جان
دلم آرام نگیرد به خدا مهدی جان

نیمه جانی که به تن مانده نثار تو کنم
تا ببینم رخ زیبای تو را مهدی جان

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
  آمین
مثله همیشه فوق العاده و جالب!

و عشق را
کنار تیرک راه بند
تازیانه می زنند
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد...
روزگار غریبی است ...
آنکه بر در می کوبد شباهنگام
به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد...
شاملو
پاسخ:
ممنون از توجهتون بزرگوار:)
دکتر مطهری در سخنرانی که در کتاب احیای تفکر اسلامی چاپ شده است ، می گوید :(( شما از هر عالمی ، از هر فیلسوفی که حیات را تعریف می کند ، بپرسید به چه چیز می شود گفت حیات و زندگی ؟ اصلاً معنی حیات و زندگی چیست؟ البته کسی مدعی نمی شود که حقیقت و ماهیت حیات را تعریف کند ولی حیات را از روی آثارش می شناسند و این جور به شما خواهند گفت : حیات یعنی حقیقت مجهول الکنهی که دو خاصیت دارد ، یکی آگاهی و دیگری جنبش . انسان به هر نسبت که آگاهی بیش تری دارد ، حیات بیش تری دارد ؛ به هر نسبت که تحرک و جنبش بیش تری دارد حیات بیش تری دارد ، و به هر نسبت که آگاهی کم تری دارد و بی خبرتر است ، مرده تر است. به هر نسبت که ساکن تر است ، مرده تر است. )) شهید دکتر مطهری در ادامه سخنرانیش می گوید : (( آیا زندگی یعنی نفس کشیدن و هوا را فرو بردن و بیرون دادن ؟ نه ، این معنی زندگی نیست ، این ها برای ما شرایط زندگی است نه خود زندگی . زندگی به معنی دانایی و توانایی است ما از آن جهت به خدا حی مطلق می گوییم که دانا وتوانای مطلق است ، از آن جهت به خداوند تبارک و تعالی حی می گوییم که آثار حیات بر وجود مقدس او بار می شود رافت است ، رحمت است ، رحیم و رحمن است ، ...))
پاسخ:
بسیار زیبا
ممنون
سلام اهورا
خدای نکرده من جسارت کردم و به شما صفت بد اخلاقی دادم ؟
کامنت های اخیر تون برام این سوال رو به وجود آورد ....
پاسخ:
سلام دوست عزیز
چ طور مگه؟!
ﺸﺎﻥ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ! ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﻣﺎ ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ... ﺩﭼﺎﺭ ﻟﺮﺯﺵ ﻣﯿﺸﻮﯾﻢ! ﺑﺲ ﮐﻪ ﻣﺤﮑﻢ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﻦ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩﺍﺗﻤﺎﻥ ! ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻫﺎ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ! ﭼﻮﻥ ﮐﻮﭘﻦ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺑﻨﺪﯼ ! ﺍﻧﺠﺎ ﮐﺸﯿﺶ ﻫﺎ ﻭ ﭘﺎﭖ ﺣﻮﺯﻩ ﻋﻠﻤﯿﻪ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻫﺴﺘﻨﺪ ! ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻫﺎ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻫﺴﺘﻨﺪ ! ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻨﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﻣﻮﻗﺖ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﻪ ! ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺳﻮﺳﻮﻝ ﻫﺴﺘﻨﺪ ! ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ﻣﺮﺩ ﺑﺎ ﺯﻥ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﺳﺖ ! ﻭ ﻫﯿﭻ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﭘﺎﮎ ﻭ ﻣﻄﻬﺮﯼ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﺸﺎﻥﺑﮕﻮﯾﺪ ... ﻧﺨﯿﺮ ! ﻫﺮ دوﺗﺎ ﺯﻥ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ !!! ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺩﺭ ﮐﻠﯿﺴﺎ ﺑﺎ ﮐﻔﺶ ﻣﯿﺮﻭﻧﺪ ﻭ ﻋﻮﺩ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ! ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﻨﺪ ﻟﺬﺕ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﺑﻮﯼ ﺟﻮﺭﺍﺏ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﺑﺎ ﮔﻼﺏ ﺍﺳﺖ ! ﺁﻧﻬﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻌﺮ ﻫﺎﯼ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺁﻫﻨﮓ ﻣﯿﺨﻮﺍﻧﻨﺪ ! ﺑﺲ ﮐﻪ ﺍﻻﻏﻨﺪ ! ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯿﮑﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺁﺩﻡ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﺪ ... ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺷﺪ ! ﺧﺪﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﺮﺳﻨﺎﮎ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺟﺰ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﺍﯾﻨﺮﺍ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ.!؟؟
پاسخ:
چی بگم....سکوت بهتره....
گاهی لب هایه خندان ,
ازچشم هایه گریان بیشتر درد میکشند,!!
پاسخ:
بله همینطوره:(
سلام دادا اهورا.

جالب و زیبا بود.... عین همیشه...

پیروز باشید.
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از لطفت وتوجهت....:)
کاش کسی یاد معلم ها میداد:
اول مهر شغل پدر هارا نپرسند; وقتی هنوز احترام به همه ی شغل هارا افتخار به همه ی پدرها را یاد دانش آموزان نداده اند..
حالا قصه چشمان یتیمی که نم میخورد, بماند.....
پاسخ:
عجب....دردناک
بسیار پر محتوا و زیبا بود
پاسخ:
ممنون:)
دلم پاییز میخواهد
ترجیحا آذر ماه
باران هم ببارد
و تنهایی .
دلم قدم زدن میخواهد
از اینجا تا خود بی رمقی
تا جایی که نایی برای ادامه نماند
تا اوج لمس رنگ برگ ها
تا نهایت استشمام خوشبوترین عطر جهان
لا به لای درختان نیمه برهنه ی نم خورده ...
دلم بدجور بی تاب پاییز است
فصل من ، زودتر بیا !
پاسخ:
عجب....
ولی عشق است تابستونیا....
بهترین ها همیشه می مانند،

شاید جلوی دیدگان نباشند،

اما دردل ماندگارند . . . .
پاسخ:
همینطوره...
خسته ام از اهل دنیا خسته از این سرنوشت،
آن که آمد با سیاهی روی قلبم را نوشت،
چشم بر هم تا زدم روح و جسمم را گرفت،
عاشقش گشتم ولی تنها خداحافظ نوشت..
دل به برم هوای دلبر دارد

افسانهٔ عشق دلبر از بر دارد

دل رفت ز بر چو رفت دلبر آری

دل از دلبر چگونه دل بردارد
دوستش دارم بزرگیش را ،

سکوتش را ،

عظمتش را ،

اُبهتش را ،

تنهاییش را ،

حکمتش را ،

صبرش را ،

و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن !

خدا را میگویم …
پاسخ:
ممنون از حضورتون دوست عزیز
سلام

با مطلبی مهم و مطرح نشده با عنوان "سرقت آمریکا و آلمان از تمدن اصیل ایرانی" بروزم.

تشریف بیارید
پاسخ:
سلام
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۰۲ ارمغان آزادی
دلت که گرفت، دیگر منت زمین را نکش

راه آسمان باز است، پر بکش

او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را میخواند ؟

اگر هیچکس نیست، خدا که هست...
پاسخ:
خدایی بسی برازنده وجودپروردگارمان است...
بیتوته کوتاهی است جهان در فاصله گناه ودوزخ

متن سنگ قبر پروین اعتصامی
آنکه خاک سیه اش بالین است
اختر چرخ ادب پروین است
گرچه تلخی از ایام ندید
هر چه خواهی سخنش شیرین است

متن سنگ قبر فروغ فرخزاد
من از نهایت شب حرف میزنم
من از نهایت تاریکی
واز نهایت شب حرف می زنم
اگر به خانه من آمدی برای من م
ای مهربان چراغ بیارو یک دریچه
که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم

متن سنگ قبر کوروش کبیر
ای انسان هر که باشی واز هر جا که بیایی
میدانم خواهی آمد
من کوروشم که برای پارسی ها این دولت وسیع را بنا نهادم
بدین مشتی خاک که تن مرا پوشانده رشک مبر

متن سنگ قبر فریدون مشیری
سفر تن را تا خاک تماشا کردی
سفر جان را از خاک به افلاک ببین
گر مرا می جویی
سبزه ها را دریاب با درختان بنشین

متن سنگ قبر فردین
بر تربت پاکت بنشینم غمناک
کوهی زهنر خفته بینم در خاک
از روح بزرگ هنریت فردین
شاید مددی به ما رسد از افلاک

متن سنگ قبر بابک بیات
سکوت سرشار از ناگفته هاست

متن سنگ قبر خسرو شکیبایی
در ازل پرتو حسنت زتجلی دم زد
عشق پیدا شدوآتش به همه عالم زد

متن سنگ قبر حافظ
بر سر تربت ما چون گذری همتی خواه
که زیارتگه رندان جهان خواهد بود

متن سنگ قبر شاپور
قلبم پر جمعیت ترین شهر دنیاست......

متن سنگ قبر سهراب سپهری
به سراغ من اگر می آیید
نرم وآهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

متن سنگ قبر منوچهر نوذری
زحق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی
چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی

متن سنگ قبر وینستون چرچیل
من برای ملاقات با خالقم آماده ام
اما اینکه خالقم برای عذاب دردناک ملاقات با من آماده باشد چیز دیگریست

متن سنگ قبر اسکندر مقدونی
اکنون گور او را بس است
آنکه جهان اورا کافی نبود

متن سنگ قبر نیوتن
ظبیعت وقوانین طبیعت در تاریکی نهان بود
خدا گفت بگذار تا نیوتن بیاید......
وهمه روشن شد

متن سنگ قبر لودولف کولن(ریاضی دان)
3/141562353589793238462633862279088

متن سنگ قبر فرانک سیناترا(بازیگر و خواننده)
بهترین ها هنوز در راهند....
انسانهای بزرگ واقعا" بزرگند

متن سنگ قبر ویرجینیا وولف(نویسنده)
در برابرت خود را پر میکنم از فرار نکردن
ای مرگ.
پاسخ:
چقدرزیبابود...ممنون

آزادی های یواشکی..!

گریه در تاریکی..!

آرزوی که تا ابد آرزو می ماند..!

و خدای حقیقی که در میان بت ها گم شده..!

من هیچ از آدم های این شهر نمیخواهم فقط راه فرار کجاست
پاسخ:
عجب....
ماآزموده ایم دراین شهر بخت خویش....
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۳۶ سید هادی حسینی
سلام علیکم
بروزم با مطلبی برای آینده
منتظر حضور و نظر حضرتعالی
التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام....
حتما
چی بگم
بیا کامنت هات رو بخون تایید کردم
شاید من اینجور حس کردم
پاسخ:
  نه سوء تفاهم نشه اینا یه سری ازجملاتی هستن که من اکثرن برای همه میفرستم...ونوشته ها ونظرات شخصی خودم نیست...
موفق وپایدار باشید:)
کورش نماد فرمانروایان نیک اندیش است و نام او می ماند ، چرا که از راستی و کمک به آدمیان روی برنگرداند . ارد بزرگ
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۰۸ اثـــــــــــمر
اصلا دید مثبت کلید همه چیزه :)
پاسخ:
 آره همینه....:)
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۰۸ اثــــــــــــمر
برای دیدن تو کاش اسمان بودم
یا ستاره ی کم سو و بی نشان بودم
چه خوب میشد اگربا تمام احساسم
برای خستگیت مثل سایبان بودم
تمام هستی من،ای شکوه ساده سبز
برای درک تو کاش مهربان بودم
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۰۹ اثـــــــــــمر
عطرِ حریم تو اگر دوریم،

دلخوشیم به نسیمِ گاه گاهِ نگاهت...

خوب میدانم از هر که تـــو دل بردی،

خرابِ عشقت شد...

پس بنگر ما را ؛ به نگاهی...

که دلها، خراب آباد تـــوست
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۱۱ اثـــــــــــمر
حدیث عشق تو را در ازل سروده خدا

به نام حضرت چشمت غزل سروده خدا

به راویان تو در هر کرانه عیدی داد

برای گفتن تو در ترانه بیتی داد

و بیت بیت تورا دسته کرد با مویت

تمام شعر تبرک شد از بویت

بچرخ ،رقص قلم در میان دست تو است

تمام صفحه ی امشب خراب و مست تو است

ورق زدی به قناری شبی که جاری بود

نوید هر قدمت رستن بهاری بود

سرود و نغمه ی تو قطعه قطعه شد آواز

شبیه قصه ی آوازی الهه ی ناز

خدا سرود تورا راوی تو من بودم.
پاسخ:
ممنون ازحضور سبزتون دوست عزیز
ما رو واسه زندگی کردن میارن اینجا ..
و این دقیقا همون چیزیه که ازمون میگیرن ..."

فرانک دارابونت
پاسخ:
چه زیبا...:)
خدایا به ما دید مثبت بده
پاسخ:
  آمین
بسیار نکته زیبایی بود....
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم....
این امیده که انسانها رو زنده نگه میداره و حرکت میده
خیلی زیبا بود
ممنون ...
پاسخ:
ممنون از شما...
به به عالی بود
واقعاعالی
پاسخ:
ممنونم:)
[گل]
فرق آدم با آدم چیه..؟
همین تفاوت دیدگاه ها!
عالی بود عالی!!!
پاسخ:
:)
بعضی جمله ها واقعا دوست داشتنی هستن
پاسخ:
:)
عالی .....................خسته نباشی
پاسخ:
ممنون:)
تقصیر از من است …

آن زمان که گفتی …

قول بده همیشه کنارم بمانی …

یادم رفت بپرسم …

کنار خودت یا خاطره هایت؟؟؟!!…
پاسخ:
عجب!!!
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۴ آوا غفاری
خیلی جالب بود
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">