اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

حتما بخونیدش....

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ

یک لحظه سکوت برای لحظه هایی که خودمان نیستیم "

لحظه هایی هستند
که هستیم
چه تنها ، چه در جمع
اما خودمان نیستیم
انگار روحمان می رود
همانجا که می خواهد
بی صدا........
بی هیاهو.......

همان لحظه هایی که
راننده ی آژانس میگوید رسیدین خانم/آقا
فروشنده می گوید باقی پول را نمی خواهی؟
راننده تاکسی میگوید صدای بوق را نمی شنوی
و مادر صدا میکند حواست کجاست ؟

ساعتهایی که
شنیدیم و نفهمیدیم
خواندیم و نفهمیدیم
دیدیم و نفهمیدیم

و تلویزیون خودش خاموش شد
آهنگ بار دهم تکرار شد
هوا روشن شد
تاریک شد

چایی سرد شد
غذا یخ کرد
در یخچال باز ماند
و در خانه را قفل نکردیم

و نفهمیدیم که رسیدیم خانه
و کی گریه هایمان بند آمد

و .........

کی عوض شدیم
کی دیگر نترسیدیم
از ته دل نخندیدیم
و دل نبستیم

و چطور یکباره انقدر بزرگ شدیم
و موهای سرمان سفید
و از آرزوهایمان کی گذشتیم

و کی دیگر اورا برای همیشه فراموش کردیم.......

" یک لحظه سکوت برای لحظه هایی که خودمان نیستیم "

۹۳/۰۵/۲۳
اهورا ...

نظرات  (۴۴)

سلام.بله یک لحظه سکوت...
میتونه مارو اززندگی خیلی عقب بندازه زندگی درگذر زمان خیلی زود میگذرد...
پستتون خوب بود.
پاسخ:
سلام خانم کتایون ناشناس
بله همینطوره
ممنون
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۵ دختـرآریایـــی
مُــــرده آن اســــت کــــه احــــســــاس نــــدارد …

مــــــــا امّــــا …مُــــرده تــــریــــــــم …

احــــســــاس داریــــم …
پاسخ:
هعی....
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۶ دختـرآریایـــی
به بعضیا باید گفت دم از مردونگى نزن . . .

سنگینه ، سُرفت مى گیره !
روزهای سخت دوام نمی آورند اما آدمهای سخت چرا...

زندگی بدون آب از گلوی ماهی پائین نمی رود.


بسیار زیبا بود
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۰ رها-آنچه خواهد گذشت
به بَضیآم بآیَد گُف:
عَزیزَم چِرآ بیکآر نِشَستی؟
بیآ بآ اِحسآسآته مَن بآزی کُن…
پاسخ:
هه....
وقتی قلب های مان کوچکتر از غصه هامان می شود
وقتی نمی توانیم اشکهایمان را پشت پلک هایمان مخفی کنیم و بغض هامان پشت سر هم می شکند
وقتی احساس می کنیم بدبختی ها بیشتر از سهم مان است و رنج ها بیشتر از صبرمان
وقتی امید ها ته می کشد وانتظار ها به سر نمی رسد
وقتی طاقتمان تمام می شود و تحمل مان هیچ...
آن وقت است که مطمئنیم به تو احتیاج داریم
آن وقت است که تو را صدا می کنیم و تو را می خوانیم
وقتی تو جواب می دهی گره تک تک بغض هایمان را باز می کنی و دل شکسته مان را بند می زنی
سنگینی ها را برمیداری وجایش سبکی میگذاری و راحتی
ممنونم خدا...
یاعلی
پاسخ:
علی یارتان
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۱ عاشق پرواز
چقدر زود دیر می شود.
بروزم.
پاسخ:
بله...
چشم حتما
خیلی ملموس بود.خیلی قشنگ...
-------------
حاضر غائب که شنیده ای...
پاسخ:
بله من خودم خیلی خوشم اومد
به شحصه زیاد اهل مطالب طولانی نیستم
ولی ب نظر خودم جالب بود
ممنون:)
غصه ی دوری دلدار مرا پیرم کرد
غم هجران نگارم ز جهان سیرم کرد
گریه کردم ز فراغت گل من باور کن
که مرا غربت این شهر زمین گیرم کرد . . .
چارلی چاپلین میگوید:پس از سالها فقر به ثروت و شهرت رسیدم و در کهنسالی اموختم
با پول میشود خانه خرید ولی اشیانه نه!
رختخواب خرید ولی خواب نه!
ساعت خرید ولی زمان نه!
مقام خرید ولی احترام نه!
کتاب خرید ولی دانش نه!
ادم میشه خرید ولی دل نه!
اما افسوس دیر فهمیدم!!!!!!
پاسخ:
ممنون از لطفت فرامرز عزیز
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۰ دختـرآریایـــی
مــهـــم نــیـــســـت آدم چـــقـــدر بـــالاس

مـــهـــم ایـــنـــه که اون بــــالا

لاشــــخــــوره یــــا عقاب . .
هیچ داری از دل مهدی خبر؟؟؟

گریه های هر شبش را تا سحر؟؟؟

او که ارباب تمام عالم است...

من بمیرم،سر به زانوی غم است...

شیعیان!!!

مهدی غریب و بی کس است...

جان مولا معصیت دیگر بس است...

................................
اللهم عجل لولـ♥ـیـک الـفرج
ali bod
پاسخ:
ممنونم
اولش فکر کردم نوشتیدعلی بود؟!
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۰ دختـرآریایـــی
دلـت کـه مـی گـیـرد...

در لـحـظـه هـایـی کـه ثـانـیـه هـا...

مـیـخ مـی کـوبـنـد در سـرت !

اشـک هـایـی هـسـتـنـد...

کـه در عـیـن سـادگـی...

یـک دفـعـه...

نـصـف شـبـی عـجـیـب آدم را آرام مـی کـنـنـد !

و چـه دردی دارد وقـتـی...

عـادت مـی کـنـی بـه طـعـم شـورِ ایـن آرامـش !!
پاسخ:
اشک نصفه شب...
حتما واسه هممون اتفاق افتاده
از لطف شما سپاسگزاریم مثل همیشه به ما منت گذاشتی موفقیت شما را آرزومندم دوست خوبم کلمات غلط، (جمله ،هستید ،اشتباه)
پاسخ:
سلام بزرگوار
چ جالب من ندیدمشون اصلا...
رفتم تو نخ عددای پستتون
موفق باشی دوست خوبم که ما را به یاد دوران بچگی می اندازی باز هم سپاسگزارم
پاسخ:
خواهش میکنم بزرگوار
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۵۷ دختـرآریایـــی
از آدمهای پر توقع فاصله بگیر

مقیاست را به هم میریزند....

و حـــرمت مهرت را میشکنند...

چون آنها حافظه ضعیفی دارند...

خوبی ها را زود فراموش میکنند..
پاسخ:
این روزها اینجورادما زیاد شدن
باید از همه فاصله گرفت
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۰۳ دختـرآریایـــی
با دوستام رفته بودیم پارک؛
بعد منو یکی از دوستام رفتیم که بلال بگیریم؛
از بس این دختر در مورد نامزدش جلال تو گوشم وز وز میکرد حواسم نبود به پسره گفتم :آقا 5تا جلال بدین:))
پسره گفت چی بدم:گفتم جلال دیگه:)))))
پسره پکیده بود از خنده؛یهو گفت جلالا تو آب نمکن^_^
تازه فهمیده بودم چه سوتی ای دادم:|
اصن یه وضعی بودا
....................
پاسخ:
ya khodaaaaa
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۱۷ دختـرآریایـــی
فقط یه دختر میتونه وسط جلسه کنکور

به عکس کارتش نگاه کنه بگه چقدر بد افتادم
دریغ است که نگاهی را که جز برای دیدارهای پرشکوه و ارجمند نساخته اند , بیهوده به هدر داد
دکتر شریعتی
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز
پایدار باشید
فوق العاده بود...
خیلی وقته خودمان نیستیم...
خدایا دست روحمان را بگیر تا زودتر به خودمان برسیم...تا شاید به تو هم...
پاسخ:
بله متاسفانه...دیگه خیلی هامون خودمون نیستیم
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۲۵ محمد حیدری
من در میان جمع و دلم جای دیگر است

زیبا بود

زیبا
پاسخ:
ممنونم
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۳ اثـــــــــــمر
خیلی زیبا بود


این لحظه ها خ دردناکن:(
پاسخ:
ولی زیبان...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۳ اثــــــــــــمر
به چشمان مهربان تو مینویسم

حکایت بی نهایت عشق را

تا بدانی که محبت و عشق را

در چشمان تو آموختم

و با تو آغاز کردم عاشقانه ها را...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۵ اثــــــــــــمر
ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست
چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست

از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام
ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۵ اثـــــــــــمر
گریــــــه شاید زبان ضعـــف باشد

شاید کودکــانه شاید بی غــرور

اما هر وقت گونه هــــایم خیس می شـــود

می فهمــــم نه ضعیفم نه کودکم بلکه پر از احساســـم..
پاسخ:
بله همینطوره....
گریه قباحت نیست...نه برای زن ونه برای مرد
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۶ اثـــــــــــمر
به سلامتی اونایی که مخاطب خاصشون خداست

به سلامتی اونایی که شبا به خدا شب بخیر میگن

به سلامتی اونایی که صبح با یاد خدا از خواب بیدار میشن

به سلامتی اونایی که خدا همه دار و ندارشونه ......
پاسخ:
ممنون از حضور گرم وسبزتون دوست عزیزم
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۱۰ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
بسیار خندیدم:

"فقط یه دختر میتونه وسط جلسه کنکور

به عکس کارتش نگاه کنه بگه چقدر بد افتادم"

ممنون از دختر آریایی و اهورا
پاسخ:
:)
قربون داداش گلم
هر کس گرفتار است، در واقع گرفته ی یار است.
پاسخ:
شاید....
شهید آوینی:
مکه برای شما، فکه برای من.
بالی نمی خواهم، با همین پوتین های کهنه هم می توانم به آسمان بروم...
پاسخ:
چ قدر زیبا
ممنون دوست عزیزم
دستتون بهتر شد؟!
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۹ دختـرآریایـــی
این روزها طرح روی جلدادم هاست که پرفروششان

کرده نه متنشان...


پاسخ:
آفرین....
بسیار عالی
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بیچاره سکوت
چ گناهی کرده سکوت شده؟

پاسخ:
سکوت سرشار از حرف های ناگفته است
یک لحظه سکوت

سلام
خداقوت
پاسخ:
سلام
یاحق
در روز بارانی
چتر نشانه فداکاری است
پس چتری باش
برای آنکه دوستش داری
در روزهای بارانی اش
پاسخ:
ممنونم بزرگوار
سلام
عاشق این لحظه های نبودنم
پاسخ:
منم
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۷ رها-آنچه خواهد گذشت
مورد داشتیم پشتِ ماشینش نوشته : یا رقیه ! یا زینب ! ؛ بعد با همون ماشین افتاده دنبالِ آرمیتا و پارمیدا
پاسخ:
هه....چی بگم!
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۷ دختـرآریایـــی

عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم
همان یک لحظة اول که اول ظلم را می‌دیدم از مخلوق بی‌وجدان ،
جهان را با همه زیبایی و زشتی، به روی یکدگر ، ویرانه می‌کردم
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم ، که در همسایه صدها گرسنه ،
چند بزمی گرم عیش و نوش می‌دیدم ،
نخستین نعرة مستانه را خاموش آن دم بر لب پیمانه می‌کردم
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم ، که می‌دیدم یکی عریان و لرزان
دیگری پوشیده از صد جامة رنگین، زمین و آسمان را
واژگون مستانه می‌کردم.
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم ، نه طاعت می‌پذیرفتم
نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز کرده
پاره پاره در کف زاهد نمایان سبحه صد دانه می‌کردم.
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم، برای خاطر تنها یکی
مجنون صحراگرد بی‌سامان هزاران لیلی نازآفرین را کو به کو
آواره و دیوانه می‌کردم.
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم، به عرش کبریایی با همه صبر خدایی
تا که می‌دیدم عزیز نابجایی ناز بر یک ناروا گردیده ، خواری می‌فروشد
گردش این چرخ را وارونه بی‌صبرانه می‌کردم.
عجب صبری خدا دارد !
اگر من جای او بودم ، که می‌دیدم مشوش عارف و عامی
ز برق فتنة این علم عالم‌سوز مردم‌کش ، به جز اندیشة عشق و وفا ،
معدوم هر فکری در این دنیای پرافسانه می‌کردم.
عجب صبری خدا دارد !
چرا من جای او باشم ؟!
همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و تاب تماشای زشتکاریهای این مخلوق را دارد
وگرنه من به جای او چو بودم ، یک نفس کی عادلانه سازشی با جاهل و فرزانه می‌کردم
عجب صبری خدا دارد !
پاسخ:
خداب خدایی برازندست
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۸ **رویای خیس**
سلام ***


زندگی مسابقه نیست /////

زندگی یک سفر است /////

و تو آن مسافری باش که در هر گامش /////

ترنم خوش لحظه ها جاریست . /////
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۸ **رویای خیس**
ظاهر زیبا فقط چند سال دوام میاورد/////


اما شخصیت زیبا یک عمر. /////
پاسخ:
ممنونم دوست عزیزم
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۶ دورتر از من
تنهایی در اتوبوس
چهل و چهارنفر است
تنهایی در قطار
هـــزار نفر....
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۷ دورتر از من
سل‍ام داداش گلم خوبی؟
خسته نباشی
ینی کشته مرده اون عکس و متن سرصفحه تم!..
عالیه عالی!!!!
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون
میگذرونیم
فدایی داری قربونت
یه لحظه سکوت کمه...
" یک لحظه سکوت برای لحظه هایی که خودمان نیستیم "................ بسیار دلنوشته جالبی بود هعیییییی حرف دل................ خسسه نباشید
پاسخ:
ممنونم
هعی...بارها این لحظات رو تجربه کردم..
چقد حالم خوب شد اومد وبتون اقا اهورا:))))با این پستای زیباتون واقعا ادم حالش خوب میشه...
پاسخ:
شما لطف داریددوست عزیز
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">