اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

پرسش

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۸ ق.ظ

سلام دوستان عزیزم

باآرزوی قبولی طاعات وعباداتتون مخصوصاً دراین شب های عزیز

مدتی است عده ای از یاران نسبت به بنده کم لطفی کردند که پیام هایی حاوی متن هایی عجیب از دوستانی که حتی فکرش راهم نمیکردم دریافت کردم...

حال یک سوال:اگر وبلاگ اهورا برای شما دوستان مشکل به وجود میاره وباعث به وجود آمدن  دغدغه هایی برای شما میشه، بنده حقیر هرچه سریع تر اقدامات لازم روبرای حذف وبلاگ انجام بدم...

درصورت مثبت بودن پاسخ شما عزیزان یک لحظه هم درنگ نخواهم کرد....

ارادتمندیم

 

اهورا....


۹۳/۰۴/۲۶
اهورا ...

نظرات  (۳۰)

۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۳:۲۹ گلبرگ دانلود
شب قدر واسه فرج آقا ، جانبازا، بیمارا، شیمیایی ها، طول عمر رهبر، وعاقبت بخیری هممون دعا کنید.یاعلی
پاسخ:
علی یارت
۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۴:۱۶ دختـرآریایـــی
دادا اهورا شما وبلاگتون واقعا محشره...مطالبتون همیشه سنجیده هستن

و رفتارتون به نظرم با همه ی مخاطباتون با احترام بوده...

حالا دوستانی که اون کامنتا رو بدون فکر برای شما گذاشتن ... نمیدونم چی بگم..

فقط باعث تاسف هست... در شان یه آدم نیس که چشماشو ببنده و ندونه چی تایپ میکنه...

از دست دیگران ناراحت نشید فقط نظرتون رو راجع بهشون عوض کنید.

پیروز باشید و راست کردارو نیک اندیش...
پاسخ:
سلام چکامه عزیز
این باعث افتخاره که من خواننده های محترمی مثل شما وامثال شما در وبلاگم دارم...
خداهممون روهدایت کنه وقدرت انتقاد به هممون بده
بازم ممنون دوست عزیزم
سلام و سپاس از حضورتون......اما مگه شما چیکا کردین که باهاتون مشکل دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بی خیال آدم باید برا دل خودش و برا خدای حاضرش بنویسه همین......
پاسخ:
سلام
چ میدونم والله بامن مشکل ندارن باافکار ونوشته هام مشکل دارن
فرصـت های زنـدگی را دریابـیم ...

وقت طلاست و زمان، گرانبهاترین گوهر عمر است؛ گرچه نیازهای آدمی بیشمار است

و بسیاری از فرصت ها در گذر زمان از دست می روند اما جسم و روح ما نیازهایی دارد

که با برآوردن آنها آرامش هر چه بیشتر را در زندگی به ارمغان می آورد.

فرصت ها را دریابیم و دریغ نکنیم از زمانهایی که چه زود می گذرند ...


فرصتی برای دعا

نیایش با خدا کمک می کند تا غبار غم از دلت زدوده شود


زمانی برای دوستان

داشتن دوستان واقعی نیمی از خوشبختی است


وقتی برای کار

کار سرمایه ای همیشگی برای سعادتمندی است


زمانی را برای فکر کردن

تفکر سالم منبع قدرت و انرژی جسم است


وقتی برای مطالعه

دانش اندوزی در کسب آگاهی هر چه بیشتر است


زمانی برای گوش دادن

یک موسیقی گوش نواز تعادل روحی و عاطفی را دو چندان می کند


فرصتی برای خنده

بارهای سنگین زندگی تنها با داروی خنده، سبک تر می شوند


نگاهی هم به عشق

عشق اصلی ترین طعم شیرین زندگی است


زمانی را برای رویا

سفر به عالم خیال، اعتماد به نفس را قوت می بخشد


فرصتی هم برای بازی

نشاط و شادابی، ماندگارترین خاطرات جوانی است که هرگز از یاد نمی رود

نه اهورا جان چرا حذف؟
پاسخ:
  راستش ناراحت میشم گاهی نوشته هایی که ب صورت خصوصی میفرستن برام رومیخونم
اینجا میدون جنگ نیست ب خدا
همیشه میخواستم اینجا جایی باشه که وقتی کسی میاد بدوراز دغدغه هاش یه دقیقه ارامش داشته باشه....
وای داداش کجا بری؟ :(( نه نری هاااااااااااااااااااااااا :|
پاسخ:
مسیح....
آه برادر
ناراحتم کردن دادا
در این ستاره باران شبهای خدایی
در این شبهای آسمانی
در این قدر ها و برات دادنها
برای هم دعا کنیم
برای هم خوبیها را دعا کنیم
و چیزی جز فرج آقا امام زمان
از خدا طلب نکنیم
سلام
ان شالله که ما جزو اون دوستان نبودیم
التماس دعا دوست عزیز
پاسخ:
سلام پویای عزیز
نه بابا شما تاج سری من از شما بدی ندیدم بامرام
حذفش نکنید. وبلاگ زیبا و با مطالب خواندنی ای دارید. حیفه :).
پاسخ:
ممنون
چشم:(
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۹ منتظران ظهور
سلام
در این شبهای زیبای خدا، که زمین فرشته باران شده است دل می گیرند و مهربانی می بخشند برای آمدنش دست بدعا شده ایم و با ذکر آسمانی صلوات، همراهی شما را طلب داشتیم در جمعه ای دیگر در نبودن آقا امام زمان عج طبق قرار منتظر حضور گرم شما هستیم [گل][گل][گل]
سلام اهورا جان
تسلیت میگم این شبها واقعا بغضی توگلو دارم وبهتی درنگاه
چیشده
مگه چی بهت گفتن که میخوای وبو حذف کنی
اگه همه دوستای مجازیتم وبتو نپسندن
حداقل بخاطر من حذفش نکن
میدونی که من همیشه سلیقه تورو میپسندم
از این که صمیمانه دارم باهات حرف میزنم فکربدنکن
این عادت منه که نسبت به همه دوستان اظهار محبت میکنم وهرگز هم تودلم غنج نمیره
نمیدونم چرا بعضیها همش فکر میکنن اگه با پسر غریبه راحت حرف بزنی برابر با هرزگی یک دختره
همیشه تآسف میخورم به حال خودم که انقد راحت ومثل آب خوردن در موردم فکر بد میکنن
حتی همین دوستای مجازی خیلیاشون انقدر حالشون بده که وقتی کامنتای منو با اونیکی دوستان میبینند باپررویی تمام منو به باد فحش میگیرن ومحکومم میکنن
حتی لینکمم حذف میکنن!!!
به هر حال امیدوارم از حذف وبت منصرف شی وامید ماروازمون نگیری
درسته دیربه دیر بهت سرمیزنم اما مطالبت همیشه آرامش بخش ودلپسنده
موفق باشی برادر گلم
پاسخ:
سلام درسای عزیز
نه راحت باش
هرکس اینجا میاد باید راحت باشه وهرطورکه دوست داره صحبت کنه.....
راستش نظراتی  بصورت خصوصی دریافت کردم که واقعا متاسف شدم....متاسف شدم که هنوزم ادمایی باافکاردوران پارینه سنگی هم وجود داره
وبلاگ من اونقدرهاهم که میگی خوب نیست
این از لطف توئه بزرگوار....
بازم ممنون
سلام
والله من که از شما بدی ندیدم با شما هم هیچ مشکلی ندارم ونخواهم داشت
بنابراین به فعالیتت ادامه بده داداش من
همیشه دوسه تا نخاله پیدا میشه که بهمون گیربده عادیه!که اونم از سرقضاوت عجولانه وبیخود در موردآدمهاست!موفق باشی!
پاسخ:
سلام محمد عزیز
واقعا دیوانه کننده هستن
ممنون از لطف بی نهایتت عزیز
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۳:۴۰ **رویای خیس**
سلام ***

همه ما انسانها یک خط آغاز و یک خط پایان داریم/////

ای کاش ای کاش ما می دانستیم در کجای خط پایانیم/////

پس شاید فردایی نباشد./////
لعنتی!
قلبم درد میکند
نه به بهانه ی جدایی
و نه حتی تنهایی
" نای دیدن غصه ات را ندارم"
---
سلام دوست خوبم
اولا طاعات و عبادات قبول
دوما کی چی گفته؟!
من که اصلا دوس ندارم وبت حذف بشه
خیلیم خوبه!
سوما خیلی خیلی محتاج دعای دوستای خوبمم.لطفا دعام کنین تو این شبای عزیز :)
ممنون.پایدار باشید.یاحق...
پاسخ:
سلام مریم عزیز
والله انگار بعضیا فکرایی درمورد رابطه من با دوستان مجازیم ب سرشون زده....
چشم محتاجیم به دعا
علی یارت
سلام... من مدت زیادی نیست ک با وبلاگتون اشنا شدم ولی تمام پستاتونو خوندم و هیچ مشکلی ن تو پستا ن تو افکار و نوشته هاتون دیدم . وبلاگنون عالیه ومشکلی نداره
پاسخ:
سلام سمیرای عزیز
ممنون از لطفت
ولی خب هستند ادمایی که....بیخیال
یاعلی
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۹ عاشق پرواز
سلام.داداش اهورا این کارها از شما بعیده.تو این دوره زمونه چیزی که زیاده حرف.اگه بخوای به خاطر حرف مردم از هدفت دست بکشی که ...
امیدوارم در هدفت موفق باشی و امیدوارم از دست ما ناراحت نباشی و اگر دست ما ناراحت هستی حتما بگو.
ودر آخر التماس دعای شدید در این شب های عزیز.
پاسخ:
سلام عزیز
نه بابا من از شما جز خوبی چیزی ندیدم
ولی خب خیلی وقته ب صورت خصوصی پیام هایی میفرستن برام...
شماسروری بزرگوار
یاعلی
محتاجیم ب دعای خیرتان
اره حق با شماست همه جور ادمی پیدا میش ولی شما حرفاشونو ب دل نگیر ...ی وقت حذف نکنیااااااااااا
پاسخ:
عجب....چشم خانم چشم
هرچی مخاطبا بگن
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۶ زائر آسمان ...
سلام
اصلا مایل نیستم جایی که ازش چیزای خوب خوب یاد میگیرم از بین بره..
...
غم هایت را به باد بده..
و بگو آن ها را ب دیگری هم نسپارد
غم چیز خوبی نیست
خوب هم نیست دست به دست شود
محکم باش با توکل به خدا..
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از لطف بی نهایتتون
برادر گلم شما مطالبتون عالی هست و هیچ مشکلی ندارید
من که از مطالب شما سود میبرم
یا حق
پاسخ:
قربون سود بردنت داداشی
چاکریم
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۹ مسافر88 آرام
مطالبتون خوبه
میخونیم
موضوع چیه آیا؟!


اللهم صل علی محمدو ال محمددو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
چیزی نیست...یه سری حرف بی اساس....
آقا هرکی مشکل داره نیاد تو وبلاگت...تو چرا حذف کنی؟بعد جواب امثال من که دوستت داریم چی میخوای بدی؟
اگر من ازت انتقاد کردم چون دوست دارم و پسر خوبی هستی...
بقیه مشکل دارن میتون نیان...
اگر حذف کنی معلومه آدم ضعیفی هستی فردا هم که زندگی بهت سخت شد حتما پا پس میکشی...
در ضمن حذف کنی شخصا میکشمت
پاسخ:
اهااااااا
اقا چشم ما مطیع حرف های رفیق گلمونم هستیم دادا
اصلا ولش کن بابا خودتو عشقه
سلام
داداش من وب اتاق افکار و احساسات شخصی خودت ِ که با دیگران به اشتراک میزاری
حالا هر کی دوست نداره نباید بیاد
شما چرا میخوای وبت رو جمع کنی
موفق باشی ...... درپناه دستهای خدااااااااااا
پاسخ:
سلام مریم عزیز
واقعا بعضیا با کلماتشون باعث رنجش هستن....
تازه اینکه بحث هارو انقدر کش میدن که واقعا رفتاراشون منزجر کنندست
ممنون عزیز
یاعلی
سلام علیکم
شهادت امیر المومنین امام علی علیه السلام تسلیت میگویم.
با مطلبی با عنوان"آیا کم یا زیاد کردن تعداد یک ذکر اثر آن را از بین می برد؟" به روزم. در این پست بررسی شده که مثلا آیا کم یا زیاد کردن تعداد تسبیحات حضرت زهرا سبب از بین رفتن اثر آن می شود یا خیر؟
یا علی
پاسخ:
سلام
علی یارت
از عشق زیاد شنیدم, اما طعم عشق را زمانی چشیدم که در چشمان او اشک هایی را دیدم که برای پاک شدن, به جز دستان من به هیچ دستی اعتماد نکردند
حذف= پرو شدن همونایی که خصوصی میدن و قدرت پیدا کردن و اینکه ناراحت کردن بقیه

نه برادر عزیز شما میدون رو خالی کنی اون خوششون میاد فکر میکنن کارشون درسته

توهم میزنن

شما دنبال هدف خودت هستی پس محکم باش

عزیزی برادر
پاسخ:
قربون داداش
چشم عزیز هرچی شما بگی....
ارادتمندیم
التماس دعا
سلام.یعنی چی؟؟؟من به شخصه وبلاگتونو دوست دارم.و از خوندن مطالبش لذت میبرم.چون زیبا و با محتواعه.به هیچچچچچچچچچ وجه حذف نکنیداااااااااا.
پاسخ:
سلام
چشششششششششششششم
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۴ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
امشب این پست را دیدم
ابتدا ناراحت شدم اما بعد به خودم گفتم این رفیق ما اونقدر قوی هست که مسیر درستش را ادامه بده
یکی از دوستان می گفت : عمرا ولت کنم شاید رقصم را عوض کنم شاید سازم را
اما همیشه به ساز تو می رقصم
حالا شما دو راه حل داری:
1- رقصت را عوض کنی تا با ساز جور درآید
2- ساز را عوض کنی تا با رقصت جور درآید
پ.ن: جدی های ما را شوخی بگیر...
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
چشم دوست عزیز
از حذف کردن منصرف شدم
یعنی دوستان منصرفم کردن
سلام :)

به سلامتی انگار منصرف شدید خداروشکر

من هر چند وقت یه بار میام اینجا و همه ی پستای نخونده و گاها نظرا رو میخونم و حس خوبی بهم دست میده ، هیچ وقتم به نکته منفی برنخوردم !!

اینجا رو تمرین کنید آدم هایی که از پشت صفحه مانیتور بدون لحن و زبان بدن و فقط با کلمات میتونن این طور ما رو آشفته کنن توی زندگیمون با همه ی این امکانات و قابلیتا(!) میتونن روحیه آدمو نابود کنن !!!

اینجا قوی شین چون یه جورایی همه جور آدمی می بینید برخورد و معاشرت بهتون کمک میکنه :))

موفق باشید :)
پاسخ:
سلام مهتاب عزیز
نظر لطفته.....
بله دقیقا
یاعلی
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۴ رها-آنچه خواهد گذشت
سلام
وا داداش حذف چیه؟؟؟؟؟؟؟
همیشه ادمای موفق و خوب یه سری حسود دارن دور ورشون
بعضیا حتی لیاقت ندارن که ثانیه از فکرمون درگیر شون کنیم.....
من از وقتی وبتو دیدم تموم مطالبتو خوندم هیچ چیز بدی وجود نداره تازه خیلیم آرامش بخشه
داداش اهورای عزیز پشت سرت حرف زدن؟ بیخیال مردم راجبه آرزو هاشون زیـــــــــاد حرف میزنن.....
پاسخ:
سلام...
قربان شما
لطف دارید....ممنون
نــــــــــــــه.... اینکارو نکنیدا...!!!!
اینطوری کسائی ک مث من دوست دارن مطالبو بی نصیب می مونن...
پاسخ:
ممنون از لطفت دوست عزیزم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">