اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

(برهنگی ذهنی)facebook

دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ب.ظ

کمبود محبت را به اشتراک بزار با نامحرمان. . .

که انان این برهنگی افکارت را هزاران بار لایک خواهند زد

تاسف بار است

حال و روز کسی که تشنه ی نگاه دیگران باشد. . .

آیا این عقده نیست؟

تلاشی برای دیده شدن.....

به خدا قسم اینها روشن فکری نیست...


۹۳/۰۴/۲۳
اهورا ...

نظرات  (۵۱)

و امروز شیطان باب دیگری برای پیروانش گشوده به نام «ازادی های یواشکی»
سلام
ممنون از حضورتون
پاسخ:
سلام....وجالبه اسم روشنفکری میذارن رواین گند کاریاشون
۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۸ منورالفکر
اگر
جز مشروب و دود و شهوت و گیتار
به خود مجال میدادند تا کتابی تورق شود
کودک پابرهنه ای گوشه خیابان ها بچشم بیاید
غم دوری خدا چنگ به دل بکشد
خون مردم از شیشه های پدری راه بطن های پرورده شده نمی یافت
شاید میشد
به حجاب و قوام و وقار اندیشه یشان هم امیدوار بود
افسوس
پاسخ:
واقعا افسوس...لیاقت افسوس هم ندارند بعضی هایشان
یه وقتایی آرزوهات اینقدر زود براورده میشن که باور نداری..
یه وقتایی آرزوهات انقدر دیر براورده میشن که حالشو نداری..
وب زیبایی داری به منم سر بزن و نظرتو بگو خوشحال میشم.
پاسخ:
سلام
ممنون چشم
سلام،

شما روشنفکری را نشان بده.
پاسخ:
فکر کنم شما مدعی ترید؟؟!!!
لحنتون که اینطور میگه
سلام عزیزم موافقم اوکی خوشحال میشم
پاسخ:
سلام
ادرس وبتون رو میذاشتید حداقل
۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۱:۲۹ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
تازگیها عقده دار شدن مد شده
فرهنگ شده
عادت شده
وای به روزی که عقده ها عمق دار شوند
پاسخ:
حیف کلمه عقده که اینا بخواد جزئی ازش بشه
زیباترین نگاهت یک شعر عاشقانه
بوسیدن لبانت شد بهترین بهانه



گفتند دوری از عشق تا کی تو می توانی؟

گفتم که زنده ام بانامش دراین زمانه!


از هر نگاه خیسم یک واژه عشق رویید

تندیس واژه ها شدهرفکر شاعرانه
پاسخ:
ممنون
وقتی که نیستی به خدا زجرمی کشم

تصویرماه تو وسط ابر می کشم



چون موج هرطرف که بدون تومی روم

درقاب عکس کوچک دل صبرمی کشم
لب تشنه ام حکایت باران مرورکن

ازکوچه های خیس به اشکم عبورکن



افکار پوچ راه به جایی نمی برد

حالا خیال وفکربد از ذهن دورکن



شاعرنگفت چشم ودلش جای دیگرست

گربودچشم شاعرخودرا توکورکن



شب می رسدوماه غزل گوش می کند

ماه منی به شهرغزل هاظهورکن



برهم بریزقافیه ها را ردیف را

چنگیزوار تند بتاز و غرور کن



شهردلم به بزن وبا نگاه خود

این بارهم حکایت باران مرورکن
پاسخ:
لطف دارید
۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۳:۲۲ فانوس جزیره
سلام علیکم
ممنون از حضورتون .
واقعا تاسف بار است ...
پاسخ:
واقعا
سلام
دلت را خانه ما کن، مصفا کردنش با من // به ما درد خود افشا کن مداوا کردنش با من

اگر گم کرده ای، ای دل کلید استجابت را // بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش با من

بیفشان قطره اشکی که من هستم خریدارش// بیاور قطره ای اخلاص دریا کردنش با من

اگر درها به رویت بسته شد دل بد مکن بازآ // درِ این خانه دق الباب کن وا کردنش با من

به من گو حاجت خود را اجابت می کنم آنی// طلب کن آنچه می خواهی مهیا کردنش با من

بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را// بیاور نیک و بد را جمع و منها کردنش با من

چو خوردی روزیِ امروزِ مارا شکرِ نعمت کن//غم فردا مخور تأمین فردا کردنش با من

به قرآن آیه رحمت فراوان است ای انسان//بخوان این آیه ها را تفسیر و معنا کردنش با من

اگه عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت// تو نام توبه را بنویس امضا کردنش با من



(ژولیده نیشابوری)
زندگی را شاید

غنچه تفسیر کند وقت شکفتن به درخت .





زندگی را شاید

ماه تعبیر کند در دل شبهای سیاه .




زندگی را شاید

مرگ معنا بخشد در جهانی دیگر .
چترها را باید بست

زیر باران باید رفت

فکر را خاطره را زیر باران باید برد

با همه مردم شهر زیر باران باید رفت



همت را زیر باران باید جست



عشق را زیر باران باید جست
هر چی تصویر خاک بر سری تر
لایک ها هم بالاتر
یا به عبارتی دیگه
هر چی حیا رو بیشتر نادیده بگیریم
بهتر محبوب شیطان میشه شد
پاسخ:
بذار محبوب شیطان بشن...حتما لیاقتشون همینه
عزیزی می گفت اگر رضاخان در کشف حجاب ناکام ماند فیس بوک عالی کار کرد
این یک نمونه است مابقی زشتی هایش بماند
انسان زمانیکه افکار پوچ و پو سیده ای داشته باشد تهی از ارزشها باشد زیبا عمل نمی کند
زیبا و ارزشمند
سلام داداش اهورای بزرگوار شبتان سبز و نیک
التماس دعا
پاسخ:
توقع اضافیه دیگه یه جورایی....
ملتمسیم
امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام فرمودند: الصلوة حصن من سطوات الشیطان. نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد. غررالحکم ، صفحه 56
انشاالله همه بتوانیم با شناخت ارزشهای خود قدر عمر این هدیه ی گرانبها را بدانیم
سلام شب شما نیک
التماس دعا
پاسخ:
انشاالله....یاحق
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۵ ارمغان آزادی
گیریم که امروز همه تو را برای زیباییت ستایش کردند....

برنده همه مسابقه های بی حجابی هم شدی...


گیریم که توانستی زیباترین پسر شهر را دنبال خودت


بکشانی تا به تو التماس کند...


دوستانت هم به تو صفت امل و عقب مانده نداد..

ستاره شهر شدی،ستاره همه مهمانی ها...


هر مدی هم که به بازار آمد را اولین نفر تو تجربه کردید...


اما با آخرین مد چه خواهی کرد؟


آن روزی که همه لباس هایت را دور میریزند


و روی سنگ مرده شور خانه کفن پیچت میکنند.....
پاسخ:
  آخرین مد:کفن....
مدخوبیست
اگه ایناان!!!!بالباس خواب میرن اون تو
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۲ **رویای خیس**
سلام ***


اراده یک شور است /////

و کسی که اراده می کند /////

به اشتباه اراده را با عمل یکی در نظر می گیرد .!/////
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون دوست عزیز
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۳ **رویای خیس**
دل های پاک هیچ گاه خطانمی کنند /////

سادگی می کنند و امروز سادگی /////

پاکترین خطای دنیاست .!/////
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۷ **رویای خیس**
آغاز هر کار مهمترین قسمت آن است . /////


افلاطون/////
پاسخ:
بسیار زیبا
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۰ عاشق پرواز
سلام.این کارها محصول عقده ای هستش که در بچگی داشتند و مهربانی نکردن پدرو مادر و یا داغون کردن شخصیتشون جلوی جمع.حالا با این کارها می خواهند از دیگران ابراز محبت بگیرند تا عقده هاشون برطرف بشه.دلم براشون می سوزه که چرا باید کسی که می تونه خودشو به بالانرین درجه ی انسانیت برسونه چرا باید با تربیت اشتباه به اینجا برسه.
البته اینجا جای مذهبیونی که با خشکه مذهبی دراوردن آنها را از خودشان رانده اند نمی شود نادیده گرفت.
پاسخ:
دقیقا...
نه خیلی خشکه مقدس،نه خیلی ....

سلام

باهات موافقم ولی خب کو گوش شنوا



بر شانه بار شیشه ای ِ اندوه

در چشم هاش حسرت باران بود

می رفت خودکشی بکند با باد

ابری که در مسیر بیابان بود...

[گل]
پاسخ:
اگه بخوایم میشنویم
خیلی ها خودشون پنبه گذاشتن تو گوشاشون

دستانم بوی گل می داد مرا گرفتند به جرم چیدن گل به کویر تبعیدم کردند و یک نفر نگفت شاید گلی کاشته باشد…!
پاسخ:
عالی......
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۴:۰۱ اثـــــــــــــمر
[گل]

گیریم تا آخر عمر تنها بمانی...

و شریکی برای زندگیت پیدا نکنی...!!!

تحمل این موضوع بسیار آسان تر از آنست که

شب و روز با کسی سر و کار داشته باشی که

حتی یکی از هزاران حرف تو را نمی فهمد...


[گل]
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۴:۰۲ اثـــــــــــمر
سلـــــــــــام اهورا
نوشته های خــــــــوبی دارید
مـــــــــرسی از حضورتون
با افتخار لینکی
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون ازلطفتون
شماهم باافتخار لینکید
یاعلی
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۸:۵۰ سلام بصیر
سلام بصیر
نیازی به قسم خوردن ندارید
همه چیز عیان است
دوران جاهلیت با اسم فن آوری و تکنولوژی برگشته!
پاسخ:
سلام بزگوار
همه چیز عیان است ولی چرا کسی نمی بیند جز عده اندک ومحدودی....


ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺎ ﺷﺪﻡ ﺩﻳﺪﻡ ﻛﺴﻲ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﻴﺴﺖ ﺯﻧﮓ
ﺯﺩﻡ ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﻴﺒﻴﻨﻢ ﻛﻠﻲ ﺻﺪﺍﻯ ﺟﻴﻎ ﻭ ﺩﺍﺩ ﻭ
ﺳﻮﺕ ﻣﻴﺎﺩ! ﻣﻴﮕﻢ :ﺑﺎﺑﺎ! ﻛﺠﺎﻳﻴﻦ؟
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻲ:
ﻣﺎ ﺍﻭﻣﺪﻳﻢ ﺷﻬﺮ ﺑﺎﺯﻯ ﺗﻮ ﻣﮕﻪ ﺑﺎﻫﺎﻣﻮﻥ ﻧﻴﺴﺗﻰ؟؟
ﻣﻦ |:
ﻋﻮﺍﻃﻒ ﭘﺪﺭﺍﻧﻪ :|
_________________

دیشب با بابام دعوام شد

ولی خدایی در حده بیرون دادن البوم نبود!

_________________


فامیل: آقای مجری امروز قراره واسه این بچه برم خواستگاری
مجری: چی!؟ این که بچه س...
فامیل: من نصف این بودم زن گرفتم! این که دیگه لندهوری شده واسه خودش!!
مجری: آخه این نه درس خونده،نه کار داره...
بچه: نه کیف کرده!
فامیل: شما مگه تلوزیون نمیبینی؟ همش میگن مهم تفاهمه
مجری: آخه این بچه اصلاٌ میفهمه تفاهم ینی چی؟
فامیل: بله که میفهمه خودم بهش یاد دادم،تازه خیلی چیزای دیگه هم بلده،بابایی اونایی که دیروز بهت یاد دادمو بگو به آقای مجری...
بچه: نهادینه سازی صرفه جویی در مصرف آب،مبارزه با ترویج فرهنگ غربی،مذاکرات پنج بعلاوه یک
مجری: ینی چون چارتا کلمه قلمبه سلمبه یاد گرفته دیگه وقت زن گرفتنشه؟
فامیل: آقای مجری زن گرفتن که چیزی نیس،مردم با همین چارتا کلمه وزیر میشن!

_____________

امروز بالاخره تکلیف خودمو روشن کردم
لامصب عجب نوری داره........ :| :| :|
_________________

مورد داشتیم یارو شبونه می رفت،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کولر بچه یتیمارو خاموش می کرد
یه وقت فک نکنن بابا ندارن
_________________

اگر تو زندگی کمی احساس خوشبختی کردید
مطمئن باشید که جلو دوربین مخفی هستید
یه لبخند بزنید و برید دنبال بدبختی هاتون :|

ﺑﻌﻀــــﯽ ﻭﻗــﺖ ﻫــﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﻮ ﺑـــــــــﻪ ﺯﻭﻭﻭﺭ
ﺑﮑﻨـــﯽ ﺗﻮ ﻣﻐﺰﺕ ﮐــﻪ ﺍﮔـــﻪ ﺩﻭﺳﺘـــﺖ ﺩﺍﺷــﺖ ،
ﺍﻭﻧـــﻢ ﺍﻻﻥ ﻣــﺚِ ﺗــﻮ ﺧــﻮﺍﺏ ﻧـﺪﺍﺷــﺖ !!
ﺍﻣــــﺎ
ﺍﻭﻥ ﺭﺍﺣـــﺖ ﺧــﻮﺍﺑﯿــﺪﻩ ﻭ ﺗـــﻮ ،
ﺗﻮﯼِ ﺳﮑــﻮﺕ
ﺑﯿــﺪﺍﺭﯼ ﻣﯿﮑﺸــــﯽ !
ﺑﻪ ﺧــﺎﻃﺮﻩ ﻫــﺎﺕ ﻓﮑــﺮ
ﻣﯿﮑﻨـــــﯽ
ﻭ ﻧﻤﯿﺘـــﻮﻧﯽ ﺑﺎﺯﻫــــﻢ ﺑﺎ ﺑﺪﯼ ﻫــﺎﯾﯽ
ﮐﻪ ﮐﺮﺩﻩ "ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ " ﺑﻨﺎﻣﯿـــﺶ...
پاسخ:
اسم این عشق نیست...خودآزاریه
چرا دقیقا عقدست.خوشبحال خودم که ندارم....
پاسخ:
خیلی خوبه....خیلی
سلام.ممنون که بهم سر زدین
مرسی.منم لینکتون کردم.فقط ممنون میشم منو با اسم ღღ♥ღ...عاشقღ♥ღღ لینک کنید
مرسی.بازم بهم سر بزنین،بازم میام پیشتون.یا حق... : )
پاسخ:
سلام
چشم لحاظ شد
حق یارتون
خــــــــــــدای من !
نه اونقدر پاکم که کمکــــم کنی و نه اونقدر بدم که رهـــام کنی...
میــــــــون این دو گمم !
هم خــــودم رو و هم تــــــو رو آزار میدم...
هر چه قدر تلاش کردم نتونستم اونـــــــــی باشم که تو خواستی...
و هــــــرگز دوست ندارم اونی باشم که تو رهـــــــام کنی...
انقدر بــی تو تنهــــــام که بی تو یعنی “هیــــچ” یعنی “پـــــوچ” !
خـــــــــدایا هیــــــــچ وقت تنها رهــام نکن....
پاسخ:
  آمین
دلم کمی خدا میخواهد
کمی سکوت
کمی اخرت
کمی دل بریدن میخواهد
کمی اشک
کمی بهت
کمی اغوش اسمان
دلم ی کوچه میخواهد بی بن بست
و ی خدا تا کمی باهم قدم بزنیم!!!
فقط همین
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۱ فقط خداوتنهایی ام رادوست دارم
تنهایی یعنی

شب ها اونقدر شعر بخونی

و رو تختت فکر و خیال کنی تا

بالاخره با اشک خوابت ببره و من همیشه اینگونه می خوابم …
امروز از کناره یه پسره رد شدم داشت با مخاطب خاصش تلفنی حرف میزد
که یهو گفت: قهر نکن دیگه، مگه من میمون زشته احمقِ تو نیستم!
بعد انتظار دارین طوفان نیاد؟ زلزله نیاد؟
پاسخ:
اینا خودشون طوفانن...
ابروی هرچی پسره بردن....
سلام پست جالبی بود.. بله متمایلم! من لینکتون کردم.. خوشحال میشم ک شمام لینک کنید .. خسسه نباشین
پاسخ:
سلام ممنون
چشم لینکید
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۴ دختـرآریایـــی
بدبختی اینجاس که همه تعریفشون از روشنفکری شده بی قیدی...

شده بد جلوه دادن مملکت....

قشنگ معلومه اینا از چی ناشی میشه...عقده...
پاسخ:
دقیقا...عقده
سلام داداش اهورای گل
شرمنده یه مدت نبودم درگیر بودم ولی به یادت بودم و هستم و خواهم بود :))
---------------------------------------------------------------------------------------------------
همیشه می گویم،هرگاه ندای درونی ات عمیق تر،روشن تر و بلندتر از نظر دیگران شد،آن وقت استاد زندگی ات شده ای.
-----------------------------------------------------------------------
تشکر از حضورتون در وبلاگم
آپم با داستان فرشتگان در میان ما
شاد و سرافراز باشید[لبخند][گل]
پاسخ:
به به مسیح گل گلاب
چ طوری دادا
دشمنت شرمنده
میام پیشت
یاعلی
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۰ دختـرآریایـــی


سلامتی روزی که من سفید پوشیدم...رفقا مشـــکی پوشیدن و من حال میکنم با تریپشون
سلامتــی اون چند تا شونه که تابوت نحس من رو دوششونه....
سلامتی اشکا...
سلامتی خاکا...
سلامتی سنگا...
سلامتی دل کندنا...
سلامتی غش کردنا...سلامتی تنهایی زیر خاک...سلامتی روزی که نیستم
سلامتی روزی که رفقا فراموشم میکنند...سلامتی روزی که هیچ یاد و خاطره ای از من
تو ذهن اطرافیان نمونه
سلامتی اون دسته افرادی که با یادشون زندگی کردم..
سلامتی اون بیل و کلنگی که...منو از این همه بدبختی آزاد میکنه
سلامتی اون همه خاکی که روی من میریزن...تا بفهمم چقدر سنگینی می کردم رو دل بعضی ها
سلامتی این بغض لعنتی که مثل مــــــرد خودشو نگه داشته
سلامتــــی روزی که بگین...:پاشو بی معرفت چرا رفتی....
سلامتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی روز آخر زندگـــــــــــــــیم...
پاسخ:
مرگ خوبه...دوسش دارم وبی صبرانه منتظرشم
۲۴ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۹ دختـرآریایـــی
تو تاکسی نشسته بودیم راننده موج رادیو رو گذاشت رادیو قران...

قران زیبایی هم پخش میکرد


جلوتر ایستاد تامسافر دیگه ای هم سوار شد

مسافر سوارشد بعد ازچند لحظه با اشاره به پخش قران

با لحن خاصی گف کسی مرده؟؟؟

راننده گفت:بله خبر نداری؟؟

مسافر با تعجب گفت کی؟؟؟؟

راننده با لحن خاصی گفت:دل ِ منو تو....



او رفت همین …

قصه ام کوتاه بود به سر رسید !

کلاغ جان تو هم برو شاید جایی دیگر قصه ای زیبا منتظرت باشد !
پاسخ:
ممنون از حضورتون دوست عزیز
کسی هرگز نمی داند چه سازی می زند فردا///

چه می دانی تو از امروز چه می دانم من از فردا///

همین یک لحظه را دریاب///

که فردا می شویم///

تنهای تنها....///
خـــــواســـت کــــم کــــم دل بکنــــد ...
کــــم کـــــم مــــرا به نبـــودنـــش عــــادت دهـــــد ...
او کــم کـــم خواسـت همــه چیــزم را کـه خــودش بــود از مــن بگیـــرد ...
هیچکـــس نبــــود به او بگــویـــد ایــن بیچـــاره را شکنجـــه نکــــن ...
یکجــــا بکـــــَـــن بــــرو ، تا یکجــــا جــــان دهــــد برود
آخ گفتی اهورا جان. عالی بود پستت. کاش همه بفهمن
پاسخ:
ممنون مهران عزیز
واقعا کاش....
دست همیشه برای زدن نیست



کار دست همیشه مشت شدن نیست



دست که فقط برای این کار ها نیست



گاهی دست میبخشد


نوازش میکند ، احساس را منتقل میکند


گاهی چشمها به سوی دست توست



دستت را دست کم نگیر...
در دیده ما نقش رخ دوست اگر نیست
یادش به دلم لحظه ای از سینه جدانیست
در سینه بی کینه ما نقش تو جاریست
هرچند که در دیده ما جای تو خالیست
تکرار همه چیز توی دنیاخسته کننده است
اما تو نفسی تکرارت تضمین زندگیه!
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
از حضورسبزتون
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۸ سلام بصیر
سلام بصیر
بله درست می فرمایید نمی بینند به جز تعداد اندکی...
دلیلش هم اینکه:

ختم الله على قلوبهم وعلى سمعهم وعلى أبصارهم غشاوة ولهم عذاب عظیم
پاسخ:
سلام بزرگوار....
درست میفرمایید
۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۷:۰۶ آرمان بدیعی
سلام: زیبا بود. ممنون.
پاسخ:
سلام
خواهش آرمان جون
جنگ جنگ جنگ...!!!
هدف:اعتقادات،ایمان به خداوند،حیا وشکستن حرمت ها،دوگانگی،موسیقی،غیرت،حجاب و...
اینقدزیاده که نمیتونم بشمرم!آره عزیز دشمن هدفمند عمل میکنه!
خیلی ها سربازدشمن وبنده ی شیطان شدند خبرندارند!اعم از بچه مذهبی هاوانسان های مدعی!
کشور داره به قهقراه میره!بی غیرتی رواج پیداکرده وبی حیایی مد!
تاسف خوردن هم هیچ مشکلی رو حل نمیکنه،حلال تمام مشکلات زمین ظهورحضرت ولیعصر(عج)!
فقط برای ظهور دعا کنیم،والسلام
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
میبینی انقدر هدفمنده واز همه چیزمون خبر داره انگار بین ماست(دشمن)
۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۴۵ گلبرگ دانلود
سلام ممنون از حضورتون و منتظر حضور سبزتون هستیم ..
یامهدی فاطمه (عج)
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۵ رها-آنچه خواهد گذشت
سلام روشن فکری واژه قشنگیه اما متسفانه امروز کاربردش عوش شده....
وقتی میگن روشن فکری انگار که ایهام داشته باشه
باید دنبال دوتا معنی بگردی یکی خودش یکیم بی غیرتی.......
فک کنم هر چی روشن فکر نباشیم بهتره.....
پاسخ:
سلام رهای عزیز
بله دقیقا همینطوره.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">