اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

خوشبختی....!

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ

برای خوشبخت بودن، فرش قرمز لازم نیست.

دفتری پر از ورق، نمره بیست، یا اسکناس های دویست، لازم نیست.

لباس زربفت، لازم نیست.

به خداقسم لازم نیست!

نیازی به فریاد حوادث نیست.

موسیقی باران، برای دلخوشی کافیست.

سلامی به پدر، نگاهی به خواهر کافیست.

برای خوشبخت بودن، آغوش گرم یک مادر کافیست.

سواری روی موج خیال، نشستن کنار یادگاریها، رفتن میان خاطره ها کافیست.

برای خوشبخت بودن، یک احساس کوچک خوشبختی کافیست...!

نیست؟!

۹۳/۰۴/۲۲
اهورا ...

نظرات  (۳۵)

خداوندا...!

بی تو به اوج نخواهم رسید...

چون پیچکی بی ستون تا همیشه

سهمش خاک است و

حسترش آسمان...
پاسخ:
قربون خدابرم...واقعا غریبه روزمین
به به چه لذت بخش
من که از استرس فوتبال اینجام
پاسخ:
ممنون...اواقعا؟!
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۱ دختـرآریایـــی
برای خوشبختی فقط دلخوشی کافیه... من هیچوقت مشکل مالی نداشتم ولی این باعث خوشبختیم نشده... برای خوشبختی یه خواب راحت بدون کابوس کافیه...یه خنده از ته دلت...آرامش.. حاضرم اونقد فقیر باشم که وقتی شام میخورم دغدغم خوراک فردام باشه...ولی دلخوش باشم شاید فک دارم براتون منبر میگیرمو نفسم از جای گرم بلند میشه.. ولی به همه ی مقدسات قسم حرفامو بدون هیچ شعاری گفتم...

پاسخ:
بله میدونم مخاطبانی که میان اینجا اکثرن اهل دروغ وریا نیستن وخوشحالم ازته دل که همچین ادمایی مطالب ایجا رومیخونن....واقعا خوشحالم
پس شما هم  قبول دارید این متنو؟
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۲:۴۰ دختـرآریایـــی
فک کنم جمله ی منو اشتبا متوجه شدید

ببینید من گفتم اونایی که شما هم ،میگید که ،خوشیختی نیستن (این چیزایی که از نظرتون خوشبختی

نیستن درواقع) نگفتم که شما میگین خوشبختی هستن. ok ??
پاسخ:
اهان اره....
برگرد ، من نگذاشتم روی صندلی تــــــــو هیچکس بنشیند حتی غــــــبار …

http://brokenangel.blog.ir/
پاسخ:
به چاکردادا
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۳:۱۱ منورالفکر
فرصت زندگی کمتر از آن است که فکرش را میکردیم..این را امروز دوباره کسی در گوشم گفت با رفتنش..
پاسخ:
وچه خوب گفت ورفت...
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۳:۱۴ **رویای خیس**
شما هم با افتخار لینک شدید ...



به درخت نگاه کن/////

قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند/////

ریشه هایش تاریکی را لمس کرده/////

گاه برای رسیدن به نور،باید از تاریکی ها گذر کرد./////
پاسخ:
ممنون
لطف کردید
نه
همیشه برای عاشق شدن
به‌دنبال باران و بهار و بابونه نباش
گاهی
در انتهای خارهای یک کاکتوس
به غنچه‌ای می‌رسی
که ماه را بر لبانت می‌نشاند .

گروس عبدالملکیان
بسیار زیبا و ارزشمند خوشبختی در لبخند گرم پدر و مادر و رضایت چشم و دل آنهاست بنده خالق بودن و راضی به رضایش

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز تابستانی ماه رمضانی شما سراسر پاکی و صفا
لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمندتان
التماس دعا
پاسخ:
سلام خواهر عزیزم
ممنون از حضورتون
لحظاتتون قرین ارامش...
دولت عشق
تخت و تاج سروری از هفت کشور داشتن
عالمی زیر نگـین هـمچون سـکنـدر داشتن
بر درِ دولـت سـرا از شــیـر مردانِ غـیور
صد هزاران خادم و دربان و لشکر داشتن
بر سریرِ عـزّت و جاه و مقام و مرتبت
از مـرصّع تاج بی مانـنـد بر سـر داشـتـن
در نظام آفرینش حشـمـت نـوشـیـروان
قـدرتی بالا تر از خاقان و قـیـصر داشتن
تختِ زرّین تکیه گاه و ساغرِ زرّین به کف
از پـرنـد و پـرنـیـان بـالـیـن وبـستر داشتن
باشد ارزانی شما را، پیش ما جان بر کفان
نیست خوشتر دولتی از عشقِ حـــیــــدر داشتن
انشاالله همه بتوانیم حیدری زندگی کنیم خدا توفیق عنایت فرماید
سلام داداش اهورا صبح سبز شما بابرکت و عزیز
التماس دعا
در پناه معبود
پاسخ:
سلام...
محتاجیم ب دعا
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۶:۰۱ دختـرآریایـــی
به یادندارم نابینائی به من تنه زده باشد

اماهر وقت تنم به جماعت بیناخورد گفتند:مگرکوری؟

روزگارتان بی نیازباد ازاین جماعت بینا…!
پاسخ:
امان از این مردم بینا...ممنون
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۶:۴۴ دختـرآریایـــی
خوشبختی از آن کسانیست که خواهان خوشبختی

دیگران باشند .زرتشت
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۶:۴۵ دختـرآریایـــی
همیشه اشتباهات مردم را ببخش نه به خاطر اینکه آنها

سزاوار بخشش اند بلکه تو سزاوار آرامش هستی.زرتشت

۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۶:۴۷ دختـرآریایـــی
دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از آنو همیشه قسمتی

از غم دیگران باش نه دلیل آن.زرتشت
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۶:۴۹ دختـرآریایـــی
دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از آنو همیشه قسمتی

از غم دیگران باش نه دلیل آن.زرتشت
پاسخ:
ممنون از جملات زیبا....
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۶:۵۰ دختـرآریایـــی
خوشبخت کسی است که خوشبختی

دیگران را فراهم سازد .زرتشت
پاسخ:
قطعا همینطوره.....
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۸:۲۴ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
اینقدر این مطلب به من چسبید که متن و عکس را عینا گذاشتم تو سایت
البته با ذکر منبع به روش خودتون
ممنون از این حس خوبتون
پاسخ:
سلام دوست عزیز
متشکرم شما لطف دارید
خواهش میکنم
من باید تشکرکنم از شما خواننده خوب....
+++
پاسخ:
:)
آدم های ساده را دوست دارم.

آدم های ساده را دوست دارم.
آدم های صاف ساده را؛
آدم های سر راست را؛ آدم هایی را که مثل شیشه ای زلال می شود آن سمت روح شان را دید؛
آدم هایی که آنقدر رقیق و ساده و شفاف اند که دیده نمی شوند؛
حجم ندارند؛
به سادگی مهتاب می مانند؛ سایه ای روشن اند.
از آیینه هم ساده تر. زلال تر. شفافیتی بی نظیر دارند.
تو را از خودت عبور می دهند. تو را در خودشان نگاه نمی دارند.
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند. همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند؛ برای همه هستند.
آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد؛
بس که زود زود از دست می روند؛
بس که در باورهای ما محو می شوند؛ بس که عمرشان کوتاه است؛
بس که به سحر می مانند؛ بعد از شب می آیند و قبل از صبح رخت و لباس شان را جمع می کنند و می روند؛ بس که به جویبار می مانند؛ هر کس خستگی اش را در خنکای آن از تن به در می کند و می رود؛
بس که آدم ها از نازکی خیال آن ها دورند.
بس که آدم ها از باورهای ساده ژرف شان دورند؛
بس که آدم ها سپیدی سپیده را نمی دانند؛
بس که هر کس از راه می رسد ، آن ها را به یغما می برد؛
بس که آدم ها رسم جوانمردی را از یاد برده اند و آن ها به خاطر ساده بودن، زمین شان میزنند؛
بس که آدم ها مشق عشق نکرده، به آن ها ، درس ساده نبودن می دهد. آدم های ساده را دوست دارم. آدم های ساده سرراست را، که سر هر کلاس می نشینند و راه های نرفته دیگران را بی صدا مشق می کنند.
آدم های ساده ای که مثل یک تابلوی نقاشی اند و باید ساعت ها ایستاد و آن ها را تنفس کرد.
آدم های ساده ای که مثل دستمالی سپید باید برداشت شان و غبار از ناباوری احساس ها پاک کرد.
آدم های ساده ای که برای همه لبخند دارند. همان ها که همیشه هستند. برای همه هستند.

من این آدم های ساده ار دوست دارم...
خودم را دوست دارم...
تنهاییم ... بی رنگی خیالم را دوست دارم...
من دوست دارم که از هر نظر ساده باشم... دوست دارم که هر کسی از راه می رسد محذوب طرح و نقشم نشود، من دوست دارم کسی را که ساده ها را با تمام یک رنگیشان همیشه بر میدارد...
من دوست دارم آدم هایی را که آزادند و بوی ناب آدمیت میدهند.
پاسخ:
همه ی این چیزایی که گفتیددرصورتی مطلوبه که همه ساده باشند
نه یکی درمیون گرگ.....
برای خوشبختی آرامش لازم است
پاسخ:
کاملا....
۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۴ عاشق پرواز
سلام.آخ گفتی داداش اهورا.چند شب پیش هم برنامه ی ماه عسل در همین مورد بود.نمیدونم دیدی یا نه؟همه ی کسانی که اونجا بودند به همین موضوع که براشون اتفاق افتاده بود اقراق می کردند.
پاسخ:
سلام داداش
اره دیدم...راست میگی همینطوره
کاملا درسته!
پاسخ:
ممنون از صداقتی ک ب خرج دادید
سلام اهورا
مرسی که اومدی
مطالبت رو خوندم
من هم از نگاه شما خوشم اومد
لینک شدی.......... درپناه دستهای امن خدااااااااااااا
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون لطف کردید
تو این دوره زمونه پول نداشته باشی حتی از آغوش مادر هم خبری نیست
پاسخ:
مادر مهربون تر ازاین حرفاس...نگودادا
اگـر مایـل بـه سـاختن یـک کشـتی هستـی ، مردانـت را بـرای فـراهم کـردن چـوب بسیـج نکـن ،
آن‌هـا را بـرای تهـیه ابـزار کـار مفـرست ، هـرکدام را بـه انجـام کـاری موظـف مکـن ؛
فقـط آتـش اشـتیاق سـفر بـر پهنـه بیـکران دریـا را در دل آن‌هـا بیفـروز .
آنتــوان دو سـنت‌ اگزوپــری
........
پاسخ:
بسیار زیبا...ممنون
هر چیزی که می بینی سایه چیزیست که نمی بینی دون خوان
پاسخ:
سرنخ....
اون که از من گذشت ، واسه من درگذشت

پس روحش شاد و یادش فراموش !
ایـن روزهــا....
دروغ گفتــــن را خــــــوب یـاد گرفتــــــــــه ام
حــال مـ ــن خــــــــوب است
خــوبِ خــوب
فقـط زیــــاد تا قسمتــی هــــوای دلــ ــم طوفــــانی
همــراه با غبـــارهـای خستگـــــــــــــی ست
و فکـر مـی کنـــم
ایـن روزهـــا...
خــدا هـم از حـــرف هـای تکـــ ــراری مــ ــن خستـــه است
چـه حــس مشتـرکـــی داریــم مــ ــن و خـــدا
او...
از حــرف هـای تکـــ ـــراری مــن خستـــه است
و مـــن...
از تکـــ ــرار غـــــم انگیــز روزهــــایم.....
پاسخ:
روزمرگی بد دردیه
۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۲ عـــطـش ...
کاش این خوشبختی هارو قدر بدونیم
پاسخ:
کاش...
۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۳ عاشق پرواز
خدای متعال می‌فرماید: مردم خانواده من هستند، پس محبوبترین آنان نزد من کسانی هستند که با مردم مهربان‌تر و در راه برآوردن نیازهای آنان کوشاتر باشند. امام صادق (ع)
من چیزی که از دینمون فهمیدم و کاری هستش که باید برای یار شدن حضرت مهدی انجام داد همینه.در واقع زندگی هم همینه.
پاسخ:
بله...زندگی سادست
ماخیلی سختش کردیم
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۰ ارمغان آزادی

خــــوشبخـــت تـــــرین آدم هــــا ؛

اونــــایـــی هستــــن کــــه ایـــن جمـــله رو میشنـــوند :

" عیــــــب نــــداره،

با هـــــم درستـــــش میکنیــــم "
پاسخ:
واقعا همینطوره دوست عزیزم
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۵ ریحانه آتشی
خوشبختی یعنی بدونی خدا هنوز نیگات میکنه و بدونی هنوز یه خورده رنگ خدا تو وجودت باقی مونده وبهش اعتماد داری اون موقع است که فکر آرام خواهد شد و تو خوشبختی
پاسخ:
سلام دوست ناشناس
ممنون از لطفتون
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۸:۴۷ سلام بصیر
سلام بصیر
خدا قوت
خوشبختی مانند یک پروانه است
باید آرام باشی تا بر شانه ات بنشیند!
پاسخ:
سلام بزرگوار
دقیقا...بسیار عالی
خوشبختی حس ِ زیبایست

حسی که وقتی آن را لمس کنی

پی به حقایق و رازهای آن می بری

حسی که تا وقتی نخواهی

آن را درک نمی کنی

پس بخـــواه

با تمام وجودت

خواستن توانستن است

اطمینان داشته باش خوشبخت می شوی
پاسخ:
  ممنون ازحضورسبزتون
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۳ حدیث سامی
سلام...
بسیار عالی+تصویر
با اجازه تصویرو ذخیره کردم...
صلواتمم فرستادم :)
پاسخ:
سلام....
خواهش میکنم:)
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۹ محمد مهدی علیزاده
عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات ...
با پستی با عنوان ۱۲ توصیه رهبری برای استفاده بهتر از لیالی قدر بروز هستم ... حتماً سر بزنید

http://mr-designer.blog.ir/1393/04/26/12-%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%82%D8%AF%D8%B1

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">