اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

طولانی هست ولی پیشنهاد میکنم بخونیدش.....

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ق.ظ

بد شده ایم !

از وقتی شروع کردیم به قربانت بروم های تایپی!

به دوستت دارم های اس ام اسی!

به عاشقتم های وایبری ، ویچتی ، لاینی ...

بد شده ایم ! از وقتی هر کدام از کانتکت لیستمان چیزی فرستاد و قلب های سرخ را روانه ی تکست کردیم....و عشقم و عزیزم و گلم صدایش کردیم...

فرقی هم نمیکرد که باشد!

دیگر کلمات دم دستی ترین ترفندمان شد...کلماتی که مقدسند...

که معجزه میکنند!!افتادند زیر دست و پا ...

فرقی برایمان نکرد که چه کسی,باشد از چه جنسی باشد...

فقط اینکه باشد و دمی بگذرد برایمان کفایت کرد...!!!

بد شده ایم ! از وقتی لبخند زدیم و بوسیدیم و نوازش کردیم...

و آنسوی ماجرا پیچیدیم و پیچاندیم و به زرنگی خودمان آفرین گفتیم!!!

حال خیلی هامان خوب نیست این روزها!

عادت کردیم مرگ خیلی چیزها را جشن بگیریم ,,,

دردناک است حال و روزمان!! دردمان درمان دارد.............؟

فقط همین !!!!


۹۳/۰۴/۱۴
اهورا ...

نظرات  (۳۸)

۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۶ علی فلسفی
سلام.ممنون ازلطفتون.آره دوره بدی شده دیگه مثل گذشته هانیست.من شرط می کنم 70 درصد دختراوپسراشایدم بیشترباجنس مخالفشون ازطریق تلفن یاوسیله دیگه رابطه دارند.حالا تواین دوره زمونه برامنی که پسرم دخترآکبندکم گیرمیاد.آخه رابطه هاشون رابطه نیست.نه از نظرعقلی ونه منطقی. طرف ازشرق ایران باکسی توغرب ایران دوست میشه معلومه خیلی خیلی سخنه به هم نرسن وبیشتروقتاهم به هم نمیرسن ورابطشونوتموم میکنن.یه مدت باهم دوست میشن قربون صدقه هم میرن وبعدبدترهمون که یه مدت باهش بودن کسی نیست.دختراهم ساده زودگول می خورن وبعدمی فهمن چی شده.
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
بله یه جورایی روزاشون رو اینجور میگذرونن.....
ولی خب جای زخم این روابط توی ذهن و روح اون فرد تاآخرعمرش باقی میمونه هر چند اون رابطه سطحی باشه....
ممنون از قبول دعوت
بدشده ایم اما اشکال نداره با همه صمیمی باشیم.من به همه میگم عزیزم گلم داداش از این حرفا.اما واقعا بد شده ایم
پاسخ:
بدم بد شدیم.....
حدومرزها ازبین رفته داداش
خدایا لحظه ای رو ازما بر نگردون خودت مارا بزرگ کرده ای
پاسخ:
امین
ممنون از قبول دعوت
نگذارید صدای دنیا
شما را از شنیدن صدای "خدا" باز دارد
پاسخ:
ممنون
همچنین
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۳ ارمغان آزادی
هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار ، که دریایی از نا امیدی است دلت را به خدا بسپار که دریایی از "امید" است
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۷ تک نویسی...
آ.....ه

گفتید....و چه خوب گفتید
پاسخ:
ممنون
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۱:۴۷ آرمان بدیعی
واقعیتی تلخ و گزنده بود.
پاسخ:
بسی تلخ
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۰۳ دختـرآریایـــی
سلام آره واقعا بد شدیم...

هربار که تو فیس و اسکایپ و..... می بینم همه میگن عشقم حالم به هم میخوره...

یه جورایی البته یه جورایی که نه در واقع مستقیم قداست این کلمه رو از بین میبرن...

من کاری به گلم و نفسمی و اکسیژن مصنوعی و از این حرفا ندارم خودم به شخصه تنها از کلمه عزیزم

استفاده میکنم .ولی از عشقم گفتن به شدت گله دارم....کاری نمشه کرد بجز تماشا و افسوس

خوردن برای نسلمون..

پیچوندن دیگران از زرنگی ما نیست... از اعتماد طرف مقابله...
پاسخ:
ازاعتماد طرف مقابل.....سوء استفاده میشه
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۱۷ دختـرآریایـــی
اوج مردانگی نسل جدید را وقتی فهمیدم که دیدم:

یک پسر ایرانی تنها مادر و خواهرش را ناموس خود میداند

نه تمام دختران این سرزمین را...

شاید بی ربط باشه به این پست شما ولی وقتی خوندم یاد این مطلب افتادم.
پاسخ:
خیلی هم ربط داشت
ممنون دوست عزیز
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۲۶ تک نویسی...
ثروتمندی ؟

http://taknevisi.blog.ir/post/77
پاسخ:
شاید.....
میام
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۴۹ دختـرآریایـــی
آدمها خیلی عجیبند! 
کفش ولباس 1سال پیش خود را استفاده نمیکنند
 اما با باورهای هزاران سال قبل زندگی میکنند!!!!!!!!
پاسخ:
لعنت به این افکار پوسیده....
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۵۳ دختـرآریایـــی
خدایا اهل معامله هستی؟


من جهنمت راندیدم ولی با زندگیم عوض میکنم...
پاسخ:
منم هستم
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۳:۱۵ دختـرآریایـــی
بغــض هایت را برای خودت نگهدار

، گاهی “سبـک” نشـوی “سنـگین” تری
پاسخ:
بله خوب......
بدرود
...
یه بار ملت ازم دعوت کردن برای نظر دادن همون رو هم لیاقت نداشتیم... سکوت کردیم.
این کارا دیگه مال بچه دبیرستانی هاست البته! دوره نوجوونی و اینها.
پاسخ:
مال همس...زیاد شدن...
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۵:۰۴ دختـرآریایـــی
ما ایرانی ها وقتی میخوایم از کسی تعریف کنیم : عجب نقاشیه نکبت… چه دست فرمونی داره توله سگ… چقدر خوب میخونه بد مصب… چه گیتاری میزنه ناکس… استاده کامپیوتره لامصب… موی کوتاه به طرف میاد :چه عوضی شدی… عجب گلی زد بی وجدان… بیشرف خیلی کارش درسته… دوستت دارم وحشتناک…! ء اما وقتی میخوایم فحش بدیم: …برو شازده… چی میگی مهندس… آخه آدم حسابی… دکتر برو دکتر… چطوری آی کیو؟ به به! استاد معظم! کجایی با مرام؟ باز گلواژه صادر فرمودی
پاسخ:
پشت وروییم به خدا....
دوستی و محبت را از دل بپرسید،چرا

که دلها گواهانی رشوه ناپذیرند.

امام علی (ع)
اوضاع و احوال کنونی جامعه نشاندهنده رواج رفتارهای نادرست و ناپسندیست که ریشه در بحران هویت افراد دارد فردی که خودش زیبایی هایش فلسفه خلقت را درک با قرآن سیره و سنت نبوی آشنا و عمل در زندگی را مطابق آنها قرار دهد میتواند هر بحرانی را پشت سر گزارد حتی اگر لغزشی داشته باشداما همین لغزش باعث رشدش می شود
انشاالله که همه بتوانیم زیبا و ارزشمند زندگی کنیم و عاقبت به خیر شویم
سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز تابستانی ماه رمضانی شما سراسر پاکی و صفا
لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمند
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم ب دعا
آدمی توسط خودش آباد

و یا ویران می شود..

جیمز آلن
انشاالله بتوانیم زندگی را سبز جاری سازیم
سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز تابستانی ماه رمضانی شما سراسر پاکی و صفا
لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمند
التماس دعا
پاسخ:
انشاالله.....
محتاجیم به دعا
جالب بود و شرح حال خیلی از ماها !
درود
پاسخ:
نباید افتخار کنیم ک این شرح حالمونه....
سلام
اینکه بگیم همه اش تقصیر تکنولوژی و این حرف هاست بنظرم درست نیست. کلا زمونه عوض شده .
پاسخ:
ادماشم خیلی عوض شدن..مگه نه سید؟؟
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۰۰ مسیح(مخلص داداش اهورا)
سلام برادر گلم
آره قبول دارم دقیقا همینطوره متاسفانه!!
آهنگ وبم فرامرز اصلانی هست :)
پاسخ:
  سلام مسیح جون
 آخ دمت گرم دادا
مرسی
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۰۸ سراجا منیرا
سلام


زیبا...

پاسخ:
سلام
زیبا بود
واقعا همینجور شده
عشقهای نوشتنی و قلبهای عاشق نشده
و وعده های دروغ
باید دوباره درست شویم
عشق را از اول عاشقی کنیم
پس زنده باد عشق
پاسخ:
زنده باد عشق واقعی....
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۵ گــــــــــــــــم گشته
درد دارد..
مثل پست قبل!!
پاسخ:
کلا من دردناک شدم چند وقتیه
مگه نه دوستان؟؟؟میدونم بد شدم شرمنده....

تو ماشین نشستم دارم میرم سمت تهران!!
راننده یه سی دی گلچین از حبیب و هایده وداریوش تا آرش و لینکین پارک و مایکل گذاشته ... !!
حبیب شروع کرد به خوندن .. سرعت 70کیلومتر !.رفت رو آرش ... سرعت 125 کیلومتر!!
هایده خدا بیامرز شروع شد ... سرعت45کیلومتر!!!

... لینکین پارک که شروع شد یهو یه بُکس و باد کرد ، نزدیک بود برم تو شیشه! سرعت 140 کیلومتر!!

داریوش که شروع شد راننده ماشین رو کنار جاده نگه داشت...یه سیگار روشن کرد شروع کرد سیگار کشیدنو رفت تو فکر!بهش گفتم اقا اتفاقی افتاده؟گفت : صدا رو داری جون داداش!! داریوش حیف شد به خدا..!منم نمیدونستم چی بگم!!اهنگ تمام شد!!
الان مایکل داره پخش میشه !!سرعت 240 کیلومتر...پلیس نامحسوس دنبالمونه!!!هلکوپتر هم از از بالا گردو خاک میکنه!!
دوستم تماس گرفته میگه :شبکه 3 دارن پخش زنده نشونمون میدن!!

خدا خودش به خیر بگذرونه !! فقط امیدوارم اهنگ بعدی مدرن تاکینگ نباشه!!
پاسخ:
خخخخخخ
خدانکشتت عمو که همیشه لبخند میاری رولبامون
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۱ منور الفکر
تا امروز زندگی ام
بخاطر عقیه سفت وسختی که به این نکته دارم.هرچند عرف طلب میکرد ولی سبک خودم را خلق کردم
جانم.عزیزم و... را از نوجوانی عقیده داشتم اگر حقیقت کلمه اش را درکار نیست نباید خطابش کرد..رسمی نانوشته داشتم که هرگاه دلم رفت.این واژه های واقعی را سرجهازش برایش بفرستم
پاسخ:
وچ رسم زیبایی ....ممنون از نوشته عالیتون
آی گفتی اهورا جان سن خاصیم شامل نمیشه فراگیر تا دلت بخواد حال آدم از ریا نیرنگشون به هم میخوره
پاسخ:
باعث میشن که همه ی ادم ها رو بعد از یه مدت به یک چشم نگاه کنیم....
حیله گر،دورو،مکار.....
بزرگترین ناتوانی ما کوتاه آمدن است امن ترین راه برای کامیابی ، تلاش برای یک بار دیگر است ... (توماس ادیسون)
سلام ایام نیک
پاسخ:
سلام...
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۹ ف.م. آسمان
بد شده ایم...

از وقتی که جرات حرف زدنمان کم و جرات نوشتنمان زیاد شد. و آخر هم هیچکس حرف دلمان را نفهمید...
و فقط ما بد شدیم...

سلام سپاس از دعوت

حق حق مدد
پاسخ:
سلام
ممنون از قبول دعوت
بد شدیم...
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۶ ساحره ی غم
سلام مرسی از دعوتت.خیلیا عقیده دارن آدما تو دنیای مجازی نقابشونو برمیدارن یعنی چون کسی اونا رو نمیشناسه هر جوری دوس دارن رفتار میکنن وهر چرتی رو به زبون میارن.این دسته بایدبدونن آدم باید غرور داشته باشه وشخصیت خودشو حفظ کنه حتی در مفابل کسیکه اونوخانوادشو نمیشناسه.ادما هیچوقت همشون تویه مقام ارزشی نیستن پس نمیشه باهمه یه جور رفتار کردکلمه ها حرمت دارن وگفتن بعضیاشون حرمتای دیگه ایجادمیکنن ومسئولیت.وقتی به یکی میگی دوست دارم.یعنی توروپذیرفتم واحساسموخرجت میکنم یعنی بهت پایبندم.حالایه نفر چطورمیتونه همزمان صدنفرودوس داشته باشه؟هیچوقت نمیشه به چندنفریه حس یکسان داشت.بیان دوست دارم وکلماتی ازاین قبیل فقط یه سرپوش شده برا تنوع طلبی برا الافی.دوسداشتن قشنگه اما وقتیکه پاک باشه بدون دروغ وسرشار از وفاداری.نه از این شاخه به اون شاخه پریدن.این ادماکه حرمت کلماتو نمیدونن عمومی ان هیچوقت خصوصی نمیشن.
پاسخ:
اوندفعه ای رفته بودم فروشگاه یه دختری اومد به مغاز دار گفت آقا کارت من فقط تورو دوست دارم دارید
مرده گفت بله چند تا میخواید؟
دخته گفت9تا....

این خیلی بده که اینقد بد شدیم...!
همه جا بارها گفتم وباز هم میگم که همه چیز مثل یه زنجیره به هم وصله
انسان ها خیلی پیچیده اند خیلی...!
بعضی ها کمبود محبت دارن وبه این سمت وسو میرن!
بعضی ها خیلی ساده اند به این سمت وسو میرن وبعد از یکبار شکست افعی میشن!
بعضی ها ساده اند به این سو میرن اما بعد از شکست دیگه سمتش نمیرن وعاقلانه عمل میکنن!
بعضی ها اینقد تو زندگی سختی کشیدن که دنبال یه همدم میگردن ولی راه رو اشتباه میرن!
بعضی ها کرم دارن به این سمت وسو میرن!(برمیگرده به تربیت وخانواده)
بعضی ها شهوت ران تشریف دارن به این سمت سو میرن!
و..و...و...اینقده از این بعضی ها زیاده که...
قبل از اینکه هرتکنولوژی وارد هرکشوری بشه اون کشور باید فرهنگ سازی کنه در اون مورد که متاسفانه مسئولین یا خوابن یا درحال اختلاس وبالا کشیدن پول من وتو وبیت المال!
ماهواره،اینترنت کوفت زهرمار دلیلش ایناست!دین وایمون از زندگی مردم رفته!
قبلا هم گفتم واستون که جدیدا بی حیایی مد شده وفلان!
ازطرفی هم زندگی شخصی اون فرد زندگی اجتماعی ش و غیره هم شرط!
واسه همینه که میگم مشکلات مثل زنجیره بهم وصل اند!
حرف زیاده واسه گفتن اما....
فقط پناه برخدا،آخروعاقبتمون رو بخیرکنه ان شاءالله
و اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
همه اینها دست ب دست هم میدان وفاجعه بزرگی رخ میده....بدون وجود مقصر اصلی
ممنون از قبول دعوت
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۷ مرضیه هدایتی
سلام
حس خوبی ندارم از دوستت دارم های اشتراکی و رزو شده پشت هر رابطه ی دوستانه و عاشقانه صفی از ارتباط های ناهماهنگ کشیده شده .این روزها سخت است که بدانی زیز نقابها کیست و چیست.؟

خیلی خوب بود ممنون داداش اهورا
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
از حضورتون وقبول دعوت
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۷ عـــطـش ...
حال خیلی هامان خوب نیست این روزها ...

سلام
حرفتون درسته ، قبول دارم ...
اما من شخصا این کلمات رو برا همه کس به کار نمیبرم !!!

پاسخ:
سلام منم واسه همه ب کار نبردم
حرف روزمینه صاحبش برمیدارتش میذاره تو جیبش
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۲ حدیث سامی
سلام...
بسیار عالی...
ولی من چون اینو میدونم ک خب این چیزا واقعا سطحی شده هیچوقت سطحی ازش استفاده نمیکنم...
هیچوقت بدروغ نمیگم دوست دارمو این جور چیزا حالا جنس مخالف ک اصلا وی چتو اینام ک عمرا :)
ب دوستای نزدیک خودم... ک خب توی وبمم میان...
قبول دارم امیدوارم هیچوقت چنین کسائی سر راهمون نیان...
من از عادت کردن بدم میاد...
ی جمله هست ک درست و حسابی یادم نمیادش ولی محتواش این بود ک عشق و دوست داشتن ب این عظمت و قداستو تبدیلش کردیم ب معمولی ترین و عادی ترین کار...
پاسخ:
سلام
بله دقیقا...حتی ارزش عشق هم از بین رفته....انقدر پیش پاافتاده
دوره عوض نشده این آدمها هستندکه عوض شدند
همه ی جورایی تو آمپاس به سرمیبریم...
پاسخ:
بله دقیقا....
۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۰ رها- انچه خواهد گذشت
سلام مثل همیشه جالب بود
زندگی ما مخصوصا جونا (به جز بعضیا) تو تک تک کلمات این پست خلاصه شده ....
هی زندگی ما رو باش.......
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرات خواننده خوبی مثل شما
۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۲ زائر آسمان ...
آری بد شده است دنیایی که خودمان می سازیمش..
بد شده است رفتارمان
بد شده ایم ما..
خداوند خوبمان کند الهی
سپاس
پاسخ:
  آمین....
سپاس ازشما بابت حضورتون
به سلامتی رنگین کمون که فقط یک رنگ رو انتخاب نکرد

گفت همه رنگ ها قشنگن خواست تو انتخاب کنی چه رنگی باشی

هر رنگی می خوای باش ولی یکرنگ باش
عاااااااااااالی بود.ینی واقعا اینطوری شده این روزا حالو روز ما
پاسخ:
:)
چه خوب که خوشتون اومد...
آیین عشق بازی دنیا عوض شده است

یوسف عوض شده است زلیخا عوض شده است

سر هم چنان به سجده فرو برده ام ولی

در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است

خو کن به قایقت که به ساحل نمی رسیم

خو کن که جای ساحل و دریا عوض شده است

*فاضل نظری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">