اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

حرف دل

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۹ ب.ظ

از وقتی شوخی اختراع شد

دیگه هیچ حرفی تو دل کسی نموند. . !

شوخی کردم بابا.....

مگه نه!؟


۹۳/۰۳/۲۷
اهورا ...

نظرات  (۳۶)

سخته مرز واقعی بین شوخی و جدی رو پیدا کردن. خیلی با هم همپوشانی دارن. ولی آره... همیشه باید حواسمون به شوخی های آدم ها باشه. گاهی ناخودآگاه تو شوخیشون حرف می زنن. گاهی خودآگاه. اگه ناخودآگاه باشه از اینکه منظورشون رو بفهمیم و عکس العمل نشون بدیم دلخور می شن. اگه خودآگاه باشه از بی تفاوتی مون دلخور میشن. واقعا سخته فهم روابطش.
پاسخ:
بله سخته.....
ولی گاهی سرد ترین حرف ها بایک عباذت شوخی کردم بابا حل میشود
دریغ ازاین که اون جمله تاثیر زیادی روی طرف مقابل خواهد داشت

اونی که می گه شوخی کردم بابا صد در صد خودش می دونه زهرشو ریخته وقتی میگه شوخی کردم فقط دلیلش فرار و ترس از پاسخگویی به "چرا"های بعدیه.
پاسخ:
بخاطر همین این جمله و پایان مطلب نوشتم.....


سلامتی اونی که حرمته نون و نمک حالیشه،

سلامتی رفیقی که حکمه رفاقتشو با جوهر معرفت امضا میکنه نه با جوهر خیانت،

سلامتی رفیقی که شریکه روزای تنگته، نه رفیقی که فقط تو روزای قشنگته…
پاسخ:
به سلامتیش.....


سلامتیه اون سربازی که

ته ایست بازرسی شیشه مشروبو دید ولی

فقط خندید و با بغض گفت:یک پیک هم به

سلامتیه دوست دخترم بزنید که امشب عروسیشه…
پاسخ:
عجب....
چه واکنشی داشته!!!!
دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش
راه آسمان باز است ، پر بکش
او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟
اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .
پاسخ:
قطعاهمینطوره......
یکی از فرقهای انسان با خدا این است :
که انسان تمام خوبیها را با یک بدی فراموش میکند
ولی خدا تمام بدیها را با یک خوبی فراموش میکند ................ .
پاسخ:
به خدایی برازندس.....
خیلی از حرفای جدی رو خیلی ادما در قالب شوخی میگن
گاهی ادم شک میکنه به جدی هایی که شوخی ادا میشن ولی دنیایی حرف و ... توی خودشون دارن

سلام

اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام دوست عزیز
” اللهم عجل الولیک الفرج ”
دختر : من حسودیم میشه موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!

پسر : حسودی نکن عزیزم

دختر : چرا ؟

پسر : چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

دختر : چی؟

پسر : قلبم ♥
پاسخ:
چه دختر ناجنسی بوده......
به یه جایی از زندگی که رسیدی متوجه خواهی شد که:
همیشه یک ذره حقیقت،پشت هر((فقط یک شوخی بود)) هست.
یک کم کنجکاوی،پشت((همین طوری پرسیدم)) هست.
قدری احساسات،پشت((به من چه اصلا))هست.
مقداری خرد،پشت ((چه میدونم)) هست.
و اندکی درد،پشت ((اشکالی نداره)) هست...
پاسخ:
بسیار زیبا
ممنون داداش گلم

باران آبرویم را خرید

شبیه مردی که گریه نمیکند

به خانه برگشتم
http://brokenangel.blog.ir/
پاسخ:
:(
نچ عجب........
سلام و سپاس از حضورتون و محبتتون بابت لینک...خوشحال میشم همیشه تشریف بیارید..هرچند که این روزها "نیست"م و نیستم..
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خواهش میکنم.....
چشم حتما خدمت میرسم
سلام
اما من خیلی حرف ها توی دلم مونده
که شوخی بردار هم نیست... که روی شوخی به مخاطبش بگم
.....
پس برای من یک دقیقه سکوت

حق حق مدد
پاسخ:
1دقیقه بعد.....
ممنون ازحضورتون دوست عزیز
دست حق یارتان
الهی چه شوخی چه جدی هیچی تودل من کینه نمی شود!!!
پاسخ:
چه خوب
قدراین نعمت روبدونید.....
از وقتی شوخی اختراع شد

دیگه هیچ حرفی تو دل کسی نموند. . !

شوخی کردم بابا.....

مگه نه!؟
اما
زبانت را تبدیل به " گل سرخ " کن تا از سخنت عطر دل انگیز برخیزد.

گاندی
زیرا
به قول سعدی نیک اندیش
به جان خودت سعدیا که ملک وجود
نیرزد آنکه دلی را ز خود بیازاری
انشاالله در زندگی آنقدر با خود و دیگران صادق باشیم و چشمه حسادت در وجودمان خشک که بتوانیم زیباییها و ارزش زندگی را درک و لذت ببریم
زیبا و ارزشمند
سپاس
سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری ماه شعبانی شما سراسر پاکی و صفا
لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمندتان
التماس دعا
روزتان بابرکت و سبز

پاسخ:
سلام خواهر عزیزم
ممنون ازتوجه ولطفتون
روزی سرشار ازآرامش داشته باشید
محتاجیم به دعایتان

«پژو» یکروز طعنه زد به «پراید»
که تو مسکین چقدر یابویی!
با چنین شکل ضایعی بالله
بی‌جهت توی برزن و کویی
رنگ لیمویی مرا بنگر
ای که تیره، شبیه هندویی
من تمیزم ولی تو ماه به ماه
مطلقاً دست و رو نمی‌شویی
بچه می‌ترسد؛ آن‌طرفتر رو!
که به هیئت شبیه لولویی
من نه خودرو،گُلم، سَمن‌بویم
تو نه خودرو، گیاه خودرویی!
من به پاریس بوده‌ام چندی
زیر پای «چهاردهم لویی»(!)
روی «باسکول» بیا،بپر،بینم!
روی‌هم‌رفته چند کیلویی؟!
در تو آهن به کار رفته ولی
نازکی عین برگ کاهویی!
صاحبت با تو گر به جایی خورد
سهم الارث ورثّه‌ی اویی!
از «پژو» چون چنین شنید «پراید»
گفت:ای دوست!چرت می‌گویی
بنده گیرم به قول تو یابو،
تو گمان کرده‌ای که آهویی؟!
«خویشتن، بی سبب بزرگ مکن
تو هم از ساکنان این کویی!»
انتقادی اگر ز من داری
مطرحش کن،ولی به نیکویی
زیر این آسمان مینایی
ای خوشا فکر و ذکر مینویی
برو خود را بسوز و راحت کن
بی‌علاج است آتشین‌خویی
بخت باید تو را نه آپشن و تیپ
ای که در بند چشم و ابرویی
بخت ماشین اگر سپید بُوَد
خواه بژ باش، خواه لیمویی!
ارج و قربم کنون ز تو بیش است
زا ن جهت در پی هیاهویی
خوار بودم ولی عزیز شدم
کرد دوران ز بنده دلجویی
قیمت من کنون رسیده به بیست
این منم من، «پراید» جادویی!
توی بنگاه پیش هم بودیم
غرّه بودی به خوش بر و رویی
بنده رفتم فروش و یکماه است
توی دپرس،هنوز آن تویی
آموخته ام که... لبخند سبزترین راهی است که می شود با آن
نگاه و فکر را وسعت داد
سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری ماه شعبانی شما سراسر پاکی صفا صداقت
لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمندتان
التماس دعا
روزتان شاد و سبز
پاسخ:
سلام دوست عزیز
روزخوش

اینجا زمین است جایی که وقتی از شدت تنهایی زانوهایت را از شدت تنهایی بغل گرفته ای....به جای همدردی برایت پول خورد می اندازند!!!
پاسخ:
جالبه این همه مدعی داریم که دم از انسانیت میزنند
ممنون از حضورتون

بعضی وقتا شوخی بد نیست اگه مناسب باشه
بعضی چیزا شوخیم اصلاخوب نیست
بعضی شوخی ها هم شوخی شوخی جدی شدند
و...
الآنه هرکی هرچی میخوادمیگه بعدمیگه شوخی کردم!!!
من یکی زیادجنبه شوخی ندارم
پاسخ:
همینطوره...
مثلا بعضیا جنبه شوخی رو دارن خیلی زیادولی بعضی از حرف ها که درقالب شوخی بیان میشه خیلی بی ادبانه وغیر قابل تحمله......
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۱ ( تنبان الدوله)
شوخی، از جدی ترین امور دنیا ست!
پاسخ:
شاید.....
تعبیر جالبیه
آسمان را بنگر
و به سکوت پر رمز و رازش بیاندیش
ستاره ی خود را در آسمان زندگیت پیدا کن

و
به سمت آن ستاره حرکت کن.
نگران راه مباش،
آنکه ستاره را برای تو آفرید

راه رسیدن به آن را نیز نشانت خواهد داد
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنید
پاسخ:
بسیارزیبا.....
ممنون ازحضورتون
از بعضی از آدمها تنها خاطره می ماند ! از بعضی های دیگر هم هیچ ! خاطره ساختن لیاقت می خواهد !
پاسخ:
هعیی داداش سیاوش
راست میگی
بعضیا حتی ارزش فکرکردن ندارن چه برسه به خاطره ساختن
باور من اینه که پشت هر شوخی، یه حقیقته...
پاسخ:
دقیقا همینطوره....
پشت هر شوخی یه حقیقت بزرگه....

۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۳ رها- انچه خواهد گذشت
یارو پدرش تو بستر مرگ بوده می گه بیا بشین کنارم کارت دارم

بعد یه چوب می ده دست پسرش. پسره هم که می خواسته ذکاوتش رو نشون بده قبل از حرف زدن پدرش چوب رو می شکنه. پدره سکته می کنه درجا می میره.

مامانش می گه خاک تو سرت اینساز نی از هفت نسل قبل دست به دست به پدرت رسیده بود!
پاسخ:
خخخخخ
ممنون از حضورتون عزیز

دختره رفته تو پیج الجیش(گروهک تروریستی) نوشته:
.
.
.
.
.
.
.
.
.

این سلبازای ایلانی گناه دالن خوووووووووو
آزادشون کنین دیگه.
آفلین پسملای خوف
بوچ بوچ بوچ
خدایا منو جر بده راحت شم.......

برادرم
ابرو برداشتنو تحمل کردم
ناخن بلند کردنتو تحمل کردم
پنکک زدنتو تحمل کردم
سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم
اما میخوای بری بیرون نمیدونی چی بپوشی رو نمیتونم تحمل کنم
خدا شاهده نمیتونم

رفتم خونه دیدم شوهرم با یه دختره نشسته
بهش میگم این اینجا چکار میکنه؟
میگه اینو طوفان اورده!!!!!!!!

سر جلسه انتحان به دوستم میگم : برسونیااا
میگه چیرو؟
گفتم سلام گرممو به عمه ات!

همین الان به این نتیجه رسیدم که بزرگترین پرورشگاه مار
در سطح خاور میانه آستین بنده است!!!!!!

دختر همسایه مون بهم زنگ زده میگه: چرا adsl
من نمیره تو اینترنت؟
میگم کدوم چراغا روشنه؟
میگه: چراغ اطاقم با مهتابی اشپزخونه
تازه فهمیدم چرا خواستگار نداره!!!!

مورد داشتیم دختره با ماشین رفته تعمیرگاه گفته اقا ببخشید
یه دقیقه پیچ گوشتی چارسوتونو بدید
یارو بهش گفته خانم اگه جایی ماشینتون عیب داره
بگید تا کمکتون کنم.
دختره میگه نه پیچ کلیپسم شل شده میخوام سفتش کنم!!!!!!
پاسخ:
اون مورد اول روموافقم
یعنی میخوام گیسای خودمو لاخ لاخ کنم وقتی دخترا اون جوری میحرفن....

این دنیا ظرفیت عشقهای فوق العاده را نـدارد، عادی باشید !!
پاسخ:
قبول ندارم
متاسفانه



سلامتیه همه اونایی که انقـدر خستن

که نه میتونن خیانت کنن و نه حوصله دارن دوبـاره عاشق بشن!!!

پاسخ:
هه
به سلامتیشون

مترسک گفت:
اى گندم تو شاهد باش مرا براى ترساندن آفریدند

اما من عاشق پرنده اى بودم که از گرسنگى مرد...!!!
پاسخ:
آخیه...
ممنون از حضورت خواهر گلم

بــاران مــی بــارید...

کــودک نـگـاهـی بــه ســوراخ چـکـمـه اش انـداخـت!

لـبـخـنـدی زد ... سرش را رو به آسـمـان کــرد وگـفـت:

" خــدایا گـریه نـکن امــشـب مـی دوزمــش...!
پاسخ:
شما هم بند کردی اشک مارو درآریا


دندانپزشک آخرین دندانِ گرگ را کشید !

نگاهی به صورت گرگ انداخت و پوزخندی زد … !

گرگ زیر لب گفت : بخند … اینست عاقبتِ گرگی که عاشق گوسفندی شده باشد … !

پاسخ:
گرگه عاشق گوسفنده شده بوده عایا....!!!!
یعنی خانواده گوسفنده موافقت نکرده بودن؟
جای بحث داره....



زیباترین وکم خرجترین هدیه لبخنداست

زندگیتان سرشارازاین هدیه باد........................ .
پاسخ:
ممنون خواهر گلم
درپناه پروردگارزیبایی هاباشی

سلام بزرگوار شما رو لینک میکنم و خوشحال میشوم با شما در ارتباط باشم
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون
شما هم باافتخار لینک شدید

امان از شوخی های بی جا ...
پاسخ:
امان.....
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۶ آرمان بدیعی
زل زده بود به خاک شلمچه

گفت:شلمچه؟اگه عروسکمو بهت بدم

بابامو بهم میدی؟
پاسخ:
عجب....
مابه همه شهدامدیونیم...

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۲ مرضیه هدایتی
همان کسی باشید که میخواهید ...

اگر دیگران آنرا دوست ندارند ،

بگذارید نداشته باشند

یادتان باشد ،

خوشبختی یک انتخاب است ؛

زندگی ، راضی نگه داشتن همه نیست ...
پاسخ:
خودتان باشید،نه آنگونه که دیگران میپسندند....
آره شوخی کردم ...
پاسخ:
:)
شوخی....

آرزو دارم ناخواسته به دست آوری آنچه را که خواسته ات است و شگفت زده با خود بیاندیشی: آیا کسی برایم آرزویی کرده بود!
پاسخ:
سلام دوست عزیز
آرزوی بسیارزیبایی بود
ممنون

۰۶ تیر ۹۳ ، ۱۸:۳۷ دختـرآریایــی
اوهوووم .... باهاتون موافقم...


تقریبا90 % آدما حرفای جدیشونو که توان گفتنشو ندارن در قالب شوخی بیان میکنن


ولی خب این طرز بیان باعث نمیشه زهری که تو ی کلامشونه از عمقش کم بشه....
پاسخ:
مطلب میرسه....
ولی در قالب شوخی
و خیلی بده
انگار طرف مقابل رو داز گوش تصور میکنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">