اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

برداشت آزاد!

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۰ ب.ظ

 راز و نیاز نه جانماز میخواهد

نه حج رفتن ،

نه قربانی دادن ،

نه یقه کیپ ،

نه تسبیح عقیق ،

دلت با خودش باشد همه چیز حل است ،

فقط از ته دل دعا کن . . .

۹۳/۰۳/۱۸
اهورا ...

نظرات  (۳۴)

۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۱ مجله نوجوان

سلام و خسته نباشد

 به ما هم سربزنید خوشحال میشیم

راستی کم کم داریم به جام جهانی 2014 برزیل نزدیک میشیم یعنی نزدیک هستیم

جدول پخش مسابقات جام جهانی 2014 برزیل از تلویزیون  رو گذاشتم تو وبلاگمون خوشحال میشیم نظرتون رو راجبش بدین

عاقبتتون بخیر

پاسخ:
به به
بسیار عالی
چشم حتما خدمت میرسم
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۲ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان بر شما بزرگوار مبارک باد .
عاقبتتون بخیر 
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
همچنین برشما
یاعلی
من کاناپه ای پوسیده در باران
تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو
چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم !

پاسخ:
واقعا......
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۲ دبستانی دیروز
ولادت آسمانی ترین جوان روی زمین مبارک.
.
.
.
التماس نور [گل]
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم
یاحق

 

من دل به غم تو بسته دارم ای دوست               درد تو به جان خسته دارم ای دوست

گفتی که به دلشکستگان نزدیکم                     من نیز دلی شکسته دارم ای دوست

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا
زمانیکه هراس مرگ میدزدد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت میگوید
کنارت هستم ای تنها

ودل آرام می گیرد

الا بذکرالله تطمین القلوب

زندگی ات سرشار از ذکر زیبای خالق سبز زندگی

انشاالله سایه سبز خدا حافظ شما و خانواده ارزشمندتان باشد

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری ماه شعبانی شما سبز و جوان سرشار صداقت صفا توکل امید

التماس دعا

پاسخ:
سلام دوست عزیزم
روزخوش

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند 

 چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند

 مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس

 توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند

 گوییا باور نمی‌دارند روز داوری

 کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند

بنده پیر خراباتم که درویشان او

گنج را از بی نیازی خاک بر سر می کنند

 یا رب این نودولتان را با خر خودشان نشان

 کاین همه ناز از غلام ترک و استر می‌کنند

 ای گدای خانقه برجه که در دیر مغان

 می‌دهند آبی که دل‌ها را توانگر می‌کند

 حسن بی‌پایان او چندان که عاشق می‌کشد

 زمره دیگر به عشق از غیب سر بر می‌کنند

 بر در میخانه عشق ای ملک تسبیح گوی

 کاندر آن جا طینت آدم مخمر می‌کنند

خانه خالی کن دلا تا منزل سلطان شود

کاین هوسنا کان دل و جان جای لشکر می کنند

 صبحدم از عرش می‌آمد خروشی عقل گفت

 قدسیان گویی که شعر حافظ از بر می‌کنند

بسیار زیبا و ارزشمند

 

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری ماه شعبانی شما سراسر پاکی و صفا

لبخند خدا سبزی آرزوهایتان وحافظ شما و خانواده ارزشمندتان

التماس دعا

 

پاسخ:
سلام خواهرگلم
ممنون ازحضورگرمتون ک باعث دلگرمیه
محتاجیم ب دعا

سلام آقا اهــــورا! متنتـــون بسیار عالی بود...

 

و در عین حـــال حقیقی....کـــاش همه همینطور فکــر کنن نه.....

 

موفق باشید.

پاسخ:
سلام دوست عزیزم
راستش چندوقتی بود ک میخواستم این متن رو بذارم ولی دچار تردید شدم که شاید ب کسی بربخوره ویا مخاطبین روازدست بدیم
ولی ب نظر خودم حقیقت محض بود
حقیت بود هرچند ناخوشایند برای بعضی ها....
واقعاکاش همه اینجوری فکرکنن
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۷ دخترآریایی


تو عشق را حق خود دانستی و ماندی پای دلواپسی هایش... "او" تو را حق خود... دانست؟

نمی دانی... نه تو نه من، دل ِ من

پاسخ:
هعیییی.....:(
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۱ دخترآریایی

کاش گاهی مرد بودم  میشد شادیهامو تو کوچه خیابونا بریزم باصدای بلند

 

بدون هیچ شرمی بخندم و هیچ ماشینی برای سوار کردنم ترمز نکند

 

من از دختر بودنم گاهی سخت گله دارم...

پاسخ:
عجب.....
بگذریم(روزتون مبارک)

تعالی الله مبارک باد لیلا

لبت خندان و قلبت شاد لیلا

علی آورده ای یا حیّ سرمد 

تو را امشب محمد داد، لیلا

گلی آورده ای کز نکهت او

بهشت وحی شد آباد، لیلا

غلامرضا سازگار

روزتون مبارک

پاسخ:
سلام دوست عزیز
روز شما هم مبارک
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
 شما میتونید آدرس وبتون رو نذارید

خب اونا آدرستون رو دارن دیگه!

برای اینکه بلگفا آدرس بیان رو اجازه ثبت نمیده

پاسخ:
ok
 خواهی که ببینی رخ پیغمبر را

بنگر رخ زیبای علی اکبر را

در منطق و خلق و خوی او می بینی

با دیده ی جان محمدی دیگر را

*میلاد شبیه ترین آینه ی پیغمبری مبارک*

سلام برحضرت محمد ص و علی اکبر ع

امید به شفاعت زیباترین گلهای باغ آفرینش صلوات

آموخته ام که... لبخند سبزترین راهی است که می شود با آن,

نگاه و فکر را وسعت داد

سلام داداش اهورای بزرگوار صبح سبز بهاری ماه شعبانی شماپربرکت سرشار امید و توکل

 روز جوان نیک

انشاالله همیشه سبز مانا دل زنده وجوان زندگی کنید

التماس دعا

پاسخ:
سلام خواهر عزیزم
روزخوش
روزشماهم مبارک:)
سلام

با لطیفه های شیرین آپم بیای خوشحال میشم[گل]

 
  شدم با چت اسیر و مبتلایش

  شبا پیغام می دادم برایش


به من می گفت هیجده ساله هستم

تو اسمت را بگو من هاله هستم


بگفتم اسم من هم هست فرهاد

زدست عاشقی صد داد و بیداد

[گل]
پاسخ:
سلام داداش
چشم حتما خدمت میرسم

من به دیدار خدا رفتم و شد

 

 

 

با کراوات به دیدار خدا رفتم و شد

بر خلاف جهت اهل ریا رفتم و شد

ریش خود را ز ادب صاف نمودم با تیغ

همچنان آینه با صدق و صفا رفتم و شد

با بوی ادکلنی گشت معطر بدنم

عطر بر خود زدم و غالیه سا رفتم و شد

حمد را خواندم و آن مد"ولالضالین"را

ننمودم ز ته حلق ادا رفتم و شد

یکدم از قاسم و جبار نگفتم سخنی

گفتم ای مایه هر مهر و وفا، رفتم و شد

همچو موسی نه عصا داشتم و نه نعلین

سرخوش و بی خبر و بی سرو پا رفتم و شد

"لن ترانی"نشنیدم ز خداوند چو او

"ارنی" گفتم و او گفت "رئا" رفتم و شد

مدعی گفت چرا رفتی و چون رفتی و کی؟

من دلباخته بی چون و چرا رفتم وشد

تو تنت پیش خدا روز و شبان خم شد و راست

من خدا گفتم و او گفت بیا ، رفتم و شد

مسجد و دیر و خرابات به دادم نرسید

فارغ از کشمکش این دو سه تا رفتم و شد

خانقاهم، فلک آبی بی سقف و ستون

پیر من آنکه مرا داد ندا ، رفتم وشد

گفتم ای دل به خدا هست خدا هادی تو

تا بدینسان شدم از خلق رها رفتم و شد

  __________

پاسخ:
آی گفتی عمو جون.....
پسچی که میشه...خداب ظاهربنده هاش نگاه نمی کنه.....ب دل بنده هاش نگاه میکنه

عید است ولی بدون او غم داریم

عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد

اینگونه هزاران عید با هم داریم...

کم نیستند از این حاجیان حج نرفته...
پاسخ:
دقیقاهمینطوره....
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۲ دخترآریایی

"روزجوان"

هرچند نمیدونم یعنی چی....

ما که به جوونی نرسیده روزگار پیرمون کرده....

به هرحال برای شما هم مبارک باشه...البته با تاخیر....

پاسخ:
آه خیلی ممنون دوست عزیزم
این روزبرشما هم مبارک..:)
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۸ دخترآریایی

مــــهـم نیست از بیرون چــــه طور به نــــظر مــــیام !
کسایی که درونــــمو می بینن واســــم کافیــــن !
واســــه اونایی که از رو ظــــاهرم قضاوت می کنن حرفــــی ندارم !
همــــون بیرون بمونــــن واسشون بسه !

پاسخ:
.....
ممنون ارحضورگرمتون
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۹ دخترآریایی
گــــاهی انســــان ،

به حــــال خویش می گــرید

که چــرا انسانیت دارد

در قبــــال بعضی ها ..!!!
.
پاسخ:
واقعا...
هه
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۴ دخترآریایی
ﻫـــﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﮐﻪ بعضی ﺁﺩﻣـــﺎ ﺭﻭ

ﺑــــﯿﺸﺘﺮ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯽ

ﺗــــﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﺩﻟﭽﺴﺐ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻪ . . .
.
پاسخ:
ممنون ازنظرات زیباتون
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۹ دخترآریایی
این روزهـا ..

همه ادعا دارن طعم خیانت را چشیده انـد ..

همه ادعا دارن که بـدی را به چشمـ دیده انـد ..

همه ادعا دارن که تنــهایی را کشیده انـد ..

پـسـ کیـست کـه ایـن دنیـا را به گنــــد کشیده استـ؟!

شایـد منـــــــــــم
.
پاسخ:
عجب.....
:(
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۴ دخترآریایی

گاهـــــی آدم دلـــــش میخواهد کفش هایش را در بیاورد،

یواشکــــی نوکـــــ پا، نوکــــــ پا از خودش دور شـــــــــود،

بعد بزند به چاکـــــــــــــــ ... فرار کند از خودشـــــــــــ !!!

اینها رو نمیخواد اما تو ظاهر باید نشون بده
پاسخ:
چرا؟
فکرنمیکنم بایدی وجودداشته باشه
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۷ مرضیه هدایتی
ریا که نباشه همه چیز حله .این پست هم حرف نداشت .داداش اهورا با این پستهای آموزنده و شیک وبت حرف ندارد.
پاسخ:
خداروشکر
ای باباخجالت زده میفرمایید
نظرلطفتونه خواهرگلم
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۷ دخترآریایی

میهمان نازنین:

 

نظرتون محترم ولی اگه بیشتر دقت کنید شاید

 

طرز فکرتون از نظر خودتون هم اشتبا به نظر برسه....

 

یا حداقل فک نمیکنید ممکنه خیلی ها ظاهرشون اینطور باشه و باطنشون

 

خلاف این؟؟( البته جسارت نباشه توی هر زمینه ای یک استثنا هایی وجود داره

 

و من نمیگم همه همینطورن و من شاید در حد این اظهار نظر نباشم اما

 

دیدم آدمهایی رو که  رفتارشون در مورد همین پست آقا اهورا صدق میکنه)

 

باز هم میگم منکر نیستم که خیلیا ظاهر و باطنشون یکی باشه.

پاسخ:
دقیقا موافقم
متاسفانه خیلی هادرظاهراسلام......
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۷ دخترآریایی

ﻫﻤﻪ ﺧﺮﺍﺑﺘﺮ ﺍﺯ ﺧﺮﺍﺑﯿﻢ !
ﺑﯿﺨﻮﺩﯼ ﻻﻑ ﺁﺑﺎﺩﯼ ﻣﯿﺰﻧﯿﻢ و ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺧﻼﻗﯿﻢ
ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺧﻮﺩ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺗﺮﺳﯿﻢ ﻭ ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﺧﻮﺩ ﺑﯽ ﺍﺧﻼﻕ !
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺧﻮﺍهی های ﻣﺎ ﺍﺭﺿﺎ ﺷﻮﺩ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ !
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻤﺒﻮﺩﻫﺎ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻣﺒﺎﺩﺍ
ﻭ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﻗﺘﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺭﯾﻢ !
ﻣﺎ ﻗﺎﺗﻼﻥ ﺭﻭﺡ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﯽ ﺍﻋﺘﻨﺎ ﺑﻪ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﻫﻢ ﺩﺭ ﮔﺬﺭﯾﻢ …
.

پاسخ:
آخ این معلم اخلاقو گفتی آتیش کشیدی ب ما......
انقدراتو جامعه هستن که چهره ی ادما ی خوبرو هرچند که کمن ولی خراب کردن
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۹ دخترآریایی

کـــســـی که ســلــول انــفـــرادی را ســاخــت
مـــی دانــســـت
ســـخــت تــــریــن کـــار انـــســـان
تحـــمـــل خــویــشتــن است . . .
.

پاسخ:
عجب.....
درپناه ایزدمنان باشید
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۵ سهیلا (کاتارسیس)
ظاهرسازی، ریا ... عجیب آدمها رو درگیر خودش میکنه.
پاسخ:
پس چی!
قطعاهمینطوره...
خداب دادمون برسه
تازه این همه هم مدعی داریم توجامعه
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۴ آرمان بدیعی
پیشاپیش میلاد با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم رو به شما تبریک عرض می کنم.
پاسخ:
آه خیلی ممنون دوست عزیز
همچنین برشما
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۰ دخترآریایی

بیشتر از هزار دفعست دارم این پستتون  رو میخونم

 

هربار بغضمو بیشتر میکنه ...نمیدونم چرا.... شاید بخاطر اینکه میدونم تمام بدبختیام

 

از همینا بوده.....یه جورایی قشنگ و  ساده تزویر  در جامعه رو فریاد میزنه...

 

ا

پاسخ:
حق باشماست خیلی ازاین افراد هستند که متاسفانه .....
من نمی گم ظاهراسلامی داشتن بده،بخداهمچین حرفی نزدم ونمی زنم
ولی میگم خیلی ازآدمایی ک درظاهرافراد ب قول معروف ژیگولی هستند درست نیست که زود درموردآون هاقضاوت کنیم،شاید اون آدم که شاید ب نظر خیلیا نامسلمون باشه،گناه کار باشه ویاخیلی چیز دیگه،ولی بهتره قبل ازقضاوت کردنمون ب دل  اون ادم نگاه کنیم که شاید ازصد تامسلمون نما مسلمون تر باشه...
همه حرف همین بود....
آن چه که هستی هدیه ی خداوند است و آن چه که در زندگی میشوی هدیه ی تو به خداوند، پس بی نظیر باش
پاسخ:
بسیار زیبا بود
ممنون

مهدی جان

تنها تویی که از لب من شعر می شوی

                                            هرکس که لایق غزل عاشقانه نیست

آواره شدیم...
پاسخ:
آره ب خدا.....
اینو باید به خودتون بگین که چسبیدین به همین ها...
پاسخ:
من کی؟!؟
اگه من چسبیده بودم به اینا پس لزومی نداشت که همچین پستی بذارم
مگه نه داشی!

۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۴:۴۹ محمد جواد جعفری
قبلاگ اسمش بود یقه آخوندی
جدیدا" شنیدم شده یقه دیپلمات!
حالا هم یقه کیپ!!!


البته من قبول ندارم فقط باید دل پاک باشه بلکه عمل به دستورات خدا همراه پاک بودن دل
التماس دعا
پاسخ:
اسمش عوض شده.....
کارش همونه
گول زدن.......البته نه همشون گناه نمی شورم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">