اهورا...

اهورا:
ماانسانهاهمه به انتظارمرگ نشسته ایم
فقط زندگی میکنیم که سرگرم باشیم

***INSTAGRAM ***

AHOORA.BLOG.IR

خیلی ها...

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۴۸ ب.ظ

این روز و روزگار توی دوره ای زندگی می کنیم که:

خودکار1000تومان،لاک غلط گیر3000تومان

توی این زندگی حتی روی کاغذ هم اشتباه بنویسی

واست گرون تموم میشه...

توی این زندگی چه بخواهی وچه نخواهی خیلی چیز ها برایت گران تمام می شوند...

خیلی ها بدون اجازه به زندگی ات سرک می کشند...

خیلی ها درزندگی ات به جای تو تصمیم می گیرند وحق انتخابی برایت قائل نمی شوند...

خیلی ها بدون اینکه حتی خودت بفهمی زیر پایت راخالی می کنند...

خیلی ها ازپشت به توخنجر می زنند وپس از مرگت درمراسم ختمت شرکت می کنند...

...

بگذریم ازاین خیلی ها

خیلی ها خیلی کارها می کنند...

مادرزندگیمان چه کرده ایم که بتوانیم به آن افتخار کنیم؟؟

ازاین به بعد بیشتر مطالبی که در وبلاگ می گذارم نوشته های خودم است

شرمنده اگر باب میل خیلی هانیست....

۹۲/۱۰/۲۴
اهورا ...

نظرات  (۱۳)

قانون:
همیشه خیلی ها هستن که خیلی کار ها میکنن که خیلی باعث دل ازردگی میشه
اما باید خیلی صبور باشی تا خیلی پادش بگیری :)))))))


تبصره: درسته جواب ابلهان خاموشیست اما گاهی اوقات باید زد تو دهن طرف که روشن شه :|
پاسخ:
دقیقا داداش
بعضی موقع ها اگرسکوت کنی جماعت اطرافت یه فکرای بدی درموردت می کنن...
سلام
تو عجیب دوره ای زندگی میکنیم که خیلی ها از خیلی اتفاقاتش خبر دادن اما خیلیا همچنان کور و کر دارن ادای زندگی کردن رو در میارن ...شاید هم خود من!

از این به بعد بیشتر مطالبی رو در روزمرگی هام میگذارم که بتونم بهش افتخار کنم و خودم رو از خیل این خیلی ها جدا کنم! 
باید گفت : شرمنده اگر باب میل خیلی ها نیست :))
حس خوبی داشت این پست :) مخصوصا پاراگراف آخر !
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون ازحضورگرمتون
ولی خیلی ازاین خیلی ها جوری خودشونو بابعضی ازجماعت اطرافشون قاطی کردن که متاسفانه....
یاعلی

باید بازیگر شوم ،


 آرامش را بازی کنم …

باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم …

باز باید مواظب اشک هایم باشم …

باز همان تظاهر همیشگی : ” خوبم … ”

......................................................

مرسی از پست فوق العادت.. بازم به وب خودت سر بزن....

پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون ازحضورگرمتون
چشم حتما سرمیزنم.
سلام
ممنون ...
پاسخ:
سلام
خواهش...
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۰ میرزا محمد حسین حدائق
ما هم جزو خیلی ها هستیم؟
پاسخ:
...
از انسانها غمی به دل نگیر. کنایه زدن کارشان است

سالهاست که به هوای بارانی می گویند خراب
پاسخ:
واقعا...

۲۵ دی ۹۲ ، ۲۳:۱۰ سمیه خلیلی
خیلی ها خیلی کار می کنند اما زمانه من را چنان نواخت تا عمرم باقیست حتی شبیه خیلی ها نمی شوم...پایدار باشید
پاسخ:
ازآش روزگارچنان دهانم بسوخت که حتی آب یخ راهم فوت می کنم...
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۰:۲۱ محمد علیزاده

پس باید دید

و به سختی از کنارشون گذشت

پاسخ:
گفتنش راحته
ولی درعمل...

تاحالا دقت کردین ...

که  خیـــــــلــــی ها هم اگه باهاشون..

صادق باشین..اونا...

باهات صادق نیستن.... حتی بعضی موقع ها

فکر می کنند ..که تو داری دروغ میگی!!؟؟؟

پاسخ:
واقعا
درست می فرمایید
...

آقای من..

مظهر خوبی ها..

 هنوز دل منتظران ظهورت بیادت میتپد..

........................................................
سلام دوست عزیز با پست دلنوشته..

عریضه ای به ساحت مقدس امام زمان

باعطر صلوات بر محمدو آل محمد

بنویسیم..منتظر حضورت هستم..

پاسخ:
سلام
چشم حتمامی آیم
خیلی ها خیلی کارها می کنند . درود
پاسخ:
بله...
عجب...
 دعوتید به مطلب جدیدم   
..:::حرمت::.. 
پاسخ:
می آیم
خیلی‌ها که نه
من می‌گم بعضی‌ها
...
مهمه ک ما با این بعضی‌ها زندگی می‌کنیم
نه برای اون‌ها...
پاسخ:
سلام
دقیقفا همینطوره...
متاسفانه داریم به نحوی تحملشون می کنیم
ممنون ازحضور گرم شما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">